• Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
    En de sneeuw verdwijnt langzaam, yay!

    Ligt er bij jullie nog sneeuw?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja, maar de sneeuw is bij ons nu levensgevaarlijk. Want het is hobbelig, nat en glad. En ik moet binnen nu en 3 uur mijn folders gelopen hebben. Yay!


    it's so empty living behind these castle walls

    Bij ons blubber.
    En toen ik naar huis ging ben ik op het schoolplein onderuit gegaan omdat daar bevroren sneeuw lag ==' Nog een geluk dat ik nog niet op de fiets zat.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is hier verschrikkelijk. Het regent nu al de hele dag. En het is nog levensgevaarlijk ook. Over al is het glad. En ik wou nog wel een cake gaan bakken. Ik haat sneeuw en regen Geef mij maar zon.


    Music is the new sex

    Heel gevaarlijk
    het vriest hier dus word het ijs en het is bobbelig dus fietsen ging niet:S
    Ik moest de straat oversteken..ik hoefde niet eens te lopen want ik glee vanzelf naar de overkant:P

    Bij ons is er blubber. Ik ben blij als alle sneeuw weg is.


    Proud.

    Een héél klein beetje.
    Ik hoop dat het snel warm wordt! Want ik zat op de fiets in onze straat en die is lang en zo in open veld, dus veel en koude wind. Damn, ik had precies brainfreeze, pijn dat het deed! .__.
    Not normal. ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, een beetje. maar volgens mij wordt dat ijs. Ewww.
    En het regent / sneeuwt / hageltachtigt (ja, ik weet, dat is geen woord) hier de hele dag x,o

    Soms regent het, soms sneeuwt het, maar meestal komt er gewoon vieze drab uit de hemel vallen.:Y)


    ars moriendi

    Unusual schreef:
    Het is hier verschrikkelijk. Het regent nu al de hele dag. En het is nog levensgevaarlijk ook. Over al is het glad. En ik wou nog wel een cake gaan bakken. Ik haat sneeuw en regen Geef mij maar zon.

    Ja echt hè, haat aan Leeuwarden hier. ;_;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja :|:|


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Er ligt nog een heel klein beetje sneeuw,maar het is wel glad en het heeft veel geregend vandaag.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 16:53 ]


    I need you like a heart needs a beat