• Ik heb echt een rare Duitsleraar.
    Hij is al superoud. in de 60 ofzo.
    en pas ging hij vertellen over hoe hij als kind was =D

    'als ik naar mijn school fietste dan moest ik altijd door 1 hele rare hoek, en ik was vroeger nogal ontdeugent. Dus dan ging ik wel eens op die hoek staan en dan als het glad was en er ijs op de weg lag dan ging ik daar heel onschuldig staan -doetvoorhoehijdanstond- en als er dan iemand langs kwam dan stak ik mijn voet uit en trapte ik zo tegen het wiel van dat jongetje aan. Dat vond ik dus grappig toen ik klein was. Toen moest ik dus naar de directeur en die vond het hele verhaal minder grappig en toen werd ik 3 dagen geschorst. Wie heeft er nog een vraag over het wiel van die fiets?'


    En wij gingen stuk.

    Dat is best weird als een leraar van 60 zoiets verteld =D

    En zo had hij ook een keer dat hij zijn eind raport niet kreeg. Hij wist dus niet of hij over ging, in welke klas hij kwam en alles. Haha de helel klas ging dood van het lachen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 18:20 ]

    Lol :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cool ^^ mijn duitsleraar is raar XD als hij duits praat versta je hem beter dan als hij nederlands praat..


    Life is hard and then we die

    Hahaha :'D
    Mijn leerkracht Duits is echt de geweldigste leerkracht die wij hebben


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    PUKKELxDING schreef:
    Cool ^^ mijn duitsleraar is raar XD als hij duits praat versta je hem beter dan als hij nederlands praat..

    Zo eentje hadden wij ook, maar zij kon alleen maar Duits, niet fatsoenlijk Nederlands. Ze heeft dan ook jaren in Duitsland gewoond =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha vet :3 Beter levensverhalen dan les :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Cool ^^ mijn duitsleraar is raar XD als hij duits praat versta je hem beter dan als hij nederlands praat..


    dat heeft de mijne ook! x]

    Hahaha, vet cool!
    Zit jij bij mij op school ofzo? Dat klinkt echt als iets wat mijn Duitsleraar zou zeggen en hij is ook in de 60.


    I clicked my heels and wished for you.

    Cassidy schreef:
    Haha vet :3 Beter levensverhalen dan les :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Onze fysica leraar vertelt ook altijd zo'n dingen :') En hij is ook ergens in de 60.
    En een keer vertelde hij dat hij zo graag naar school ging, dat hij ging toen het vakantie was. Maar hij wist dus niet dat het vakantie was, dus stond hij daar voor een gesloten schoolpoort :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Bravery schreef:
    Hahaha, vet cool!
    Zit jij bij mij op school ofzo? Dat klinkt echt als iets wat mijn Duitsleraar zou zeggen en hij is ook in de 60.


    welke school zit je dan?

    Marshmellow schreef:
    Lol :'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn lerares Frans begint ook altijd levensverhalen te vertellen. :')


    Only losers can act the way you do

    Wij weten alles over de kinderen van onze Duitslerares (cat).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geloof me, mijn leraar Duits is 1000 keer erger ..
    Hij is gewoon enorm raar, ongeloofelijk

    Whaha
    wij hadden ook zo'n leraar
    maar hij gaf rekenen (rekenen op het MBO *schaamt zich*)
    en die vertelde alleen maar over vroeger en de oorlog xD
    was soms vet irritant xD