• Onder Engels zaten mijn beste vriendin en ik heel droogjes naar de sneeuwvlokjes te kijken. We hadden net het proefwerk besproken en de anderen konden vragen stellen aan de docent.
    Komt Hekma naast ons staan en opent het raam - we zaten op de eerste verdieping en buiten waren ze met sneeuwballen aan het gooien - vraagt hij zo om een sneeuwbal. Hij vangt hem en gooit hem tegen één van die jongens buiten. Even later neemt die jongen dus wraak en gooit die sneeuwbal naar Hekma. Maar Hekma ontwijkt hem en die sneeuwbal vliegt door het lokaal en beland op de televisie.
    -giggle-
    Dat was echt ontzettend grappig :Y)

    Bij jullie nog wat grappigs gebeurt?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha! Bij ons ging iedereen onderuit, en ik bleef staan. :Y)

    Haha, geweldig :'D
    En nee, bij ons is het dood ._.

    Oh, bij ons waren er ook regelmatig sneeuwballengevechten -in de klas- :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha, Hekma is een grappige naam. :$
    En we hebben onze Natuurkundeleraar lopen pesten. :3


    Smiling but close to tears.

    Sensible schreef:
    Haha, geweldig :'D
    En nee, bij ons is het dood ._.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha, ik had alleen veel lol tijdens wiskunde. Verder niks. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    *Ligt plat*

    Bij ons in de klas vliegt de (natte) spons wel eens in het rond als de leerkracht er niet is


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ging tijdens wiskunde bellen met een vriendin die ziek thuis zit. En met natuurkunde gingen we weer de lerares pesten. Maar we waren best wel rustig vandaag.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 17:51 ]


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    hahah x]
    eum noujah mijn vriendin kwam tot de conclusie dat zo'n meisje uit mijn klas een baard heeft xd is echt zo xD er zat een krulletje bij haar kin en nog meer zwart haar xd


    T O K I O H O T E L < 3

    haha.

    ik en nog wat jongens stonden boven in de school. en ik zag buiten wat jongens die ik ken sneeuwballen gooien dus ik loop zo een stukje verder en bel zo een jongen en ik vraag of hij op Bjorn (zo'n boy)wou gooien. En toen zwaaide ik even naar hem en toen gooide hij zo die sneeuwbal in Bjorn zijn kraag. en dat vond ik grappig.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 17:54 ]

    bij ons op de speelplaats hadden ze sneeuwballengevecht en de bel ging maar zij hadden allemaal uur vrij en ik moest over de speelplaats terwijl ze nog bezig waren

    resultaat: ik was het mikpunt :X

    Haha :')
    Bij ons hebben de eerste -en tweedejaars heel de speeltijd een sneeuwballengevecht gehouden.


    Never run out of reasons to smile...

    Haha :'D

    & Nee, niet echt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is nog eens een leuke les XD


    Life is hard and then we die

    Hahaha, awesome!
    We hebben wel dit jaar gehad dat we weg mochten bij maatschappijleer om een sneeuwballengevecht te houden buiten. En bij economie hadden ze spuitsneeuw mee naar binnen gesmokkeld en overal op gespoten. Was ook erg leuk (A)


    I clicked my heels and wished for you.