• Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
    Ahum.
    Lieve Quizletters, ik ben echt te vrolijk en blij voor worden vandaag. En ik denk morgen ook en over morgen ook en over overmorgen ook.. En dit komt door Valentijnsdag/gemaskerd Valetijns feest.
    Ik heb er zó'n zin in, want hé, het is Valentijn... En sommige van jullie weten misschien wel wat ik wil. (krul)
    Haha, ik heb het dus over mijn crush. En ik loop nu al de hele dag rond met mijn buik vol spanning, en ik ben echt zenuwachtig en blij, haha. Oh god, ik ben echt gek.
    Wie heeft ook wel eens zoiets?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oeeh, dat is inderdaad spannend ^^ Ik hoop voor je dat het wat wordt!
    Ik heb weleens zoiets, maar op het moment heb ik geen crush dus dan wordt het lastig =P
    Maar leuk voor je!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik hoop dat jullie wat krijgen :3
    & Same here : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik hoop dat jullie wat krijgen :3
    & Same here : D

    HIHI, leuk is dat hè.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oehhh!
    Ik tja. Ik kon door die kut sneeuw niet door het dorp fietsen dus niet samen met mijn crush naar school lopen. Morgen weer een dag, moehaha. Als dat door gaat ben ik de hele dag zo vrolijk! Hihi. Vandaag ging ik zingen ''Ik ben vandaag zo homo, zo homo, zo homo!'' Niets tegen Homo's hele toffe mensen, maar ik vindt het gewoon leuk om een gayhand te doen.

    Cacharel schreef:
    Oehhh!
    Ik tja. Ik kon door die kut sneeuw niet door het dorp fietsen dus niet samen met mijn crush naar school lopen. Morgen weer een dag, moehaha. Als dat door gaat ben ik de hele dag zo vrolijk! Hihi. Vandaag ging ik zingen ''Ik ben vandaag zo homo, zo homo, zo homo!'' Niets tegen Homo's hele toffe mensen, maar ik vindt het gewoon leuk om een gayhand te doen.

    Haha, ja morgen weer een dag.
    Ik zong niet, ik stuiterde alleen maar op en neer op mijn stoel en ik had de slappe lach en iedereen werd gek van mij.
    En ook leuk; ik had les in het lokaal tegenover hem, en ik kon nét door het kiertje van de deur kijken naar hem. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    HIHI, leuk is dat hè.:9~

    Té leuk :9~
    Door jou reactie op mijn topic over mijn crush zat ik vanmiddag vet te grijnzen achter de pc op school. En mijn vriendin maar vragen waarom ik zo stom aan het lachen was :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Té leuk :9~
    Door jou reactie op mijn topic over mijn crush zat ik vanmiddag vet te grijnzen achter de pc op school. En mijn vriendin maar vragen waarom ik zo stom aan het lachen was :'D

    Hahahaha. Heb jij een feest rond Valentijn? Want HALLO, ik ken jou niet en ik ken hem niet maar het is eigenlijk wel een heel klein beetje heel erg duidelijk.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?