Toen ik net dus op hyves een krabbel zag van een van mijn beste vriendinnen:
hier een meisje, zo lief en togh ook zo breekbaar
haar leven is nie meer zo leefbaar,
meisje van 14,
al teveel gezien voor haar leeftijd,
teveel meegemaakt met mensen die je eigenlijk hoort te kunnen vertrouwen, die eigenlijk een voorbeeld voor je moeten zijn.
maar door juist die mensen voelt ze zich klein,
en net waarneer je denkt dat alles is afgelopen en je een rustig leven kan leiden een normale tierner kan zijn en kan gaan puberen, komt alles weer voorbij,
je kan niet meer een normale tiener zijn, niet puberen, ze is allang al uitgepuberd, lang voor alle andere omdat zij het moest, ze moest het van het leven, ze kon niet anders, ze had al teveel gezien gehoord en gevoeld. haar hersens denken nual zowat als een volwassen, wat wij erg vinden denk zei misschien anders over,
maar meisje o zo lief,
weet dat er altijd mensen voor je klaar zullen staan, ik sta zoizo 24/7 voor je klaar maar ik weet dat er ook andere mensen zijn die er ook zo over denken.
in slecht en goede tijden sta ik voor je klaar, jij bent echt heel speciaal, je staat altijd voor me klaar ookal heb jij het zelf ook heel kut. weet dat ik ook voor jou klaarsta.
houvanjou(H)
En dat vond ik zo leif. Omdat zij zo'n beetje de enige is die bijna alles weet over mij. Wie heeft dat ook wel eens gehad?
xx'
Stop holding me under and let me breathe.