• rollen gezocht.

    iedereen kent ze wel, de broertjes kaulitz. ze hebben een nieuw programma op tv gemaakt genaamd: Huize Kaulitz, een camera team komt bij hun in huis en filmt hun de hele dag. ook het zusje van Tom en Bill, wordt gefilmd. het leek allemaal een goed idee, maar er komt toch te veel van hun privé leven op tv terecht. ook hun zusje wordt er knetter gek van, de hele dag camera's om je heen.


    rollen:
    bitchy vriendin Tom
    Irgendwann
    bff zusje van tom en bill
    captivity
    goeie vriendin bill en zusje
    Kauwgomjunky

    info:
    naam:
    leeftijd: ( tom en bill zijn 17, zusje is 14)
    postive dingen:
    negatieve dingen:
    foto:
    rol:
    stukje tekst over je:
    positief over bill:
    positief over tom:
    negatief over bill:
    negatief over tom:

    xxxxxxxx(flower)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 19:55 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    naam: Joyce.
    leeftijd: 16.
    postive dingen: Lief & betrouwbaar tegen de mensen dat ze kent.
    negatieve dingen: Arrogant, eigenwijs, jaloers, bitchy.
    foto: Klik.
    rol: Bitchy vriendin Tom.
    stukje tekst over je: Hi, mijn naam is Joyce. Ik ben juist 16 geworden, groot feest dat het was. Ik heb eigenlijk niet echt een bijzonder leven en weet niet veel te vertellen over mezelf. Ik doe namelijk dingens wat elk meisje van mijn leeftijd moet doen; Shoppen,partys,rondhangen. En ga zo maar door. Ik heb dan wel weer een persoon bij me, waarop jullie jaloers mogen zijn; Tom Kaulitz, mijn vriendje! Voor de rest, heb ik niet echt een speciaal leven. En ik ben blij met wie ik ben. Byee.
    Positieve reactie van Bill: Hij is lief en betrouwbaar, iemand waar je altijd op kan rekenen.
    Negatieve reactie van Bill: Soms is hij nog al te snel op zijn tenen getrapt.
    Positieve reactie van Tom: Houd van zijn macho gedrag, vind zijn humor geweldig en is gewoon lekker. En vind het gewoon schattig hoe hij zijn zachte kant laat zien bij de mensen die hij vertrouwd.
    Negatieve reactie van Tom: Soms kan hij een beetje te grof uit de hoek komen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:48 ]

    Is het een lovestory?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Compass zei op 31 jan 2010 - 16:14:

    Is het een lovestory?


    Nee:Y)

    ja kan, weet ik nog niet. misschien


    Big girls cry when their hearts are breaking

    naam:Sanne Kaulitz

    leeftijd:14

    postive dingen:slim, helpt graag mensen, behalve met klusjes dan, houd van speurwerk (belangrijke dingen van iemand zoeken)

    negatieve dingen:bazig, vaak ruzie met Tom

    foto:komt nog

    rol:zusje van bill en tom

    beetje over het zusje, komt in de proloog nog wel meer:Y)

    stukje tekst over je::


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjé, wil je verwittigen bij het eerste deel? x

    naam: Nickita
    leeftijd: 15
    postive dingen: respecteert iedereen zoals hij zij is en is altijd vrolijk
    negatieve dingen: heeft geen gedult en kan af en toe eigenwijs zijn en druk
    foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=66861
    rol: goeie vriendin bill en zusje
    stukje tekst over je:
    Haaai ik ben Nickita ik ben 15 jaar
    ik ben een gek maar lief persoontje
    ik sta altijd 100% klaar voor mijn vrienden en ben altijd vrolijk geen idee waarom eigenlijk mis omdat ik alleen maar lol in me leven maak en alles aan de positiefe kant bekijk
    ik hou van teksten schrijven en ben verslaaft aan kauwgom en drop en muziek natuurlijk
    ik kan af en toe eigenwijs zijn en heb egt geen gedult
    ik respecteer anderen mensen altijd gewoon zoals ze zijn ik geef iedereen altijd een eerlijke kans om zich zelf te laten zien wie ze zijn ik kraak ze dus niet gewoon af via hun uitelijk vind ik zo zwak maarja das mijn menig er over
    ik heb scheit aan andere mensen wat ze wel niet van me denken ik blijf gewoon lekker mezelf en ga niet voor ze veranderen om er bij te horen ofzo
    maar ik ga nu wand me mobiel gaat af dus bye bye zie je vast wel weer ;) <3

    positief over bill: hij is altijd super lief
    positief over tom: je kan wel lol met hem maken
    negatief over bill: hij kan somige dingen onwijs overdrijven
    negatief over tom: hij is niet altijd te vertrouwen

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 22:22 ]


    You can't touch music but music touch you

    naam: Steffanie.
    leeftijd: 15.
    postive dingen: Lief, spontaan, vriendelijk.
    negatieve dingen: Koppig, betweter.
    foto: Klik.
    rol: Bff zusje tom & bill.
    stukje tekst over je: Haaj, mijn naam is Stefanie. Vrienden noemen me Steff, maar dat mogen dan ook alleen maar vrienden van me zeggen. Als je me zo zouw zien, zal je denken dat ik een terug getrokken meisje ben en ik moet bekennen, dat ben ik ook wel. Maar dat is toch alleen maar bij mensen dat ik niet ken. Veel vrienden heb ik niet, moet ik ook niet hebben. Ik heb een Bf, dat is voor mij het belangrijkste. Voor de rest? Ik weet het eigenlijk niet meer, dus ga ik het maar tot hier laten. Doei!

    bff zusje van tom en bill

    naam: Ilse Brünchen
    leeftijd: 15 jaar
    postive dingen: lief, betrouwbaar, spontaan,
    negatieve dingen: nieuwsgierig, chaotisch
    foto: Foto!
    rol: BFF zusje tom en Bill
    stukje tekst over je:
    Hallo mijn naam is Ilse, Ik zal jullie wat vertellen over mijn privé leven, Mijn ouders zijn rijke zakenlui, nu denk je vast: "veel geld" Ja, mijn ouders hebben veel geld, maar er staat ook wat tegenover, ze zijn Nooit thuis. Gelukkig kan ik altijd bij mijn BFF langs, zonder haar hand ik het nooit gered!
    xIlse


    wat vind je van bill: een lieve betrouwbare jongen, Je kunt er fijn mee winkelen, maar jammer genoeg weet hij niet van ophouden!

    wat vind je van tom: Met Tom kan je veel lachen om zijn grappen, soms kun je ook fijn met hem praten, maar dat kan alleen als hij alleen met je is anders wil hij een beetje het 'stoere' typetje uithangen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:54 ]