• Nou kijk, ik ben echt heel erg verliefd op een jongen. Een vriendin zat de hele morgen/middag al met hem te smsen, over wat hij van mij vind. Hij vind mij dus ook echt heel leuk, maar hij voelt zich nu pedo, aangezien hij ruim vijf jaar ouder is. Morgen mag ik al die smsjes lezen.

    Die vriendin heeft hem net een sms gestuurd waarin staat of die met mij verkering wilt en dat zei het vraagt omdat ik het niet durf te vragen. Maar ik schaam me nu helemaal dood, straks zegt ie nee. En zijn beltegoed is op, dus nu ga ik vannacht niet slapen.

    Waarom is liefde zo moeilijk, grmbl.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Op liefde staat geen leeftijd, en de meeste jongens die ouder zijn, zijn echt heel lief tegen je, ook al houden ze niet van je :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Op liefde staat geen leeftijd, en de meeste jongens die ouder zijn, zijn echt heel lief tegen je, ook al houden ze niet van je :)


    Ja, maar in die sms staat dat hij wel van mij houd.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind ook dat leeftijd geen rol in liefde speelt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xTWINNIES schreef:
    Op liefde staat geen leeftijd, en de meeste jongens die ouder zijn, zijn echt heel lief tegen je, ook al houden ze niet van je :)

    Als ze niet van je houden maar wel een relatie met je hebben zijn ze echt waardeloos.

    Liefde ís moeilijk


    your eyes are like stars in the night.

    Cassidy schreef:
    Ik vind ook dat leeftijd geen rol in liefde speelt (:


    You can run but not hide