• In België heb je een downloadlimiet. Dan kun je elke maand voor zoveel gigabyte (bij mij 25) per maand downloaden, tenzij je voor vijf euro vijf gigabyte bijbesteld. Ons limiet is altijd op voor het einde van de maand. Het probleem is dat je internet dan vérschrikkelijk traag gaat, dus moet mijn vader altijd bijkopen. Maar mijn broer en ik downloaden helemaal niet zoveel dat dat al na twee dagen op is. Dus de buren zitten op ons netwerk (denk aan de reclame 'Hoe schrijf je Tsjaikowski?' 'Met een tsj', daar zeggen ze iets van dat die voortdurend een netwerk zoeken om op mee te surfen) En dat is dus niet leuk, dus willen we ons netwerk beveiligen. Kun je dat op je eigen houtje doen of moet je het bedrijf dat voor je internet zorgt daarvoor bellen? :')


    Only losers can act the way you do

    Volgens mij moet je daarvoor bellen, maar ik weet het niet zeker.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb Norton op mijn laptop staan. Dat kan je gewoon in de winkel kopen en met een cd'tje op je computer zetten.(:


    Listen to what we're not saying..

    sorry ik weet niet =3
    en jullie buren zijn echt gemeen =3

    muzzle schreef:
    sorry ik weet niet =3
    en jullie buren zijn echt gemeen =3

    naar je profieder bellen;)


    Some angels have no wings.

    muzzle schreef:
    sorry ik weet niet =3
    en jullie buren zijn echt gemeen =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PaperHearts schreef:
    Ik heb Norton op mijn laptop staan. Dat kan je gewoon in de winkel kopen en met een cd'tje op je computer zetten.(:

    Of G Data InternetSecurity kopen.
    Gewoon in de computerwinkel te kopen.
    Downloaden en je computer is beveiligd.

    Dan moet je er een WIP key ofzoiets opzetten. Ik zou dat eens op google intypen, dan vind je vast wel wat. ^^


    Let the Night embrace you