• Haha, ik zat net zo te denken; wat wil ik later worden.
    Nou, het antwoord wist ik meteen al: Schrijfster en journaliste. (Want alleen als je J.K. Rowling heet kan je leven door alleen schrijfster te zijn, das duidelijk.)
    Maar ik weet dat velen (niet allemaal) ook schrijfster willen worden. En dan denk ik; ja, iedereen kan het hier allemaal veel beter dan ik, dus heb ik bijna geen toekomst en blabla. Dan voel ik me geintimideerd en ben ik bang dat het zelfs een onzinnig idee is om schrijfster te worden. Weet je wel?

    -zeiktopic-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maar dan kun je het toch nog altijd proberen. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nooit de moed opgeven, lijkt me :Y)

    Wat Marihuana zegt.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    J. K. Rowling is heus niet de beste schrijfster op de wereld. Het hangt af van het verhaal en het publiek. :Y)


    All was well.

    Als je het niet probeert weet je het niet ;D


    Don't be a drag, just be a queen.

    Je kan het alijd proberen, en je kan het ookals bijzaak doen. Dat je ook nog een andere baan hebt. Het wordt misschien dan wel wat druk, maar daar valt ook wel weer mee te leven.
    Denk ik.

    Cacharel schreef:
    Je kan het alijd proberen, en je kan het ookals bijzaak doen. Dat je ook nog een andere baan hebt. Het wordt misschien dan wel wat druk, maar daar valt ook wel weer mee te leven.
    Denk ik.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Cacharel schreef:
    Je kan het alijd proberen, en je kan het ookals bijzaak doen. Dat je ook nog een andere baan hebt. Het wordt misschien dan wel wat druk, maar daar valt ook wel weer mee te leven.
    Denk ik.


    En als je boeken dan echt goed gaan lopen, kun je altijd je gewone baan nog opgeven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nou.. daar heb ik ook eens over nagedacht. Ik heb heel goeie verhalen gelezen. Maar veel mensen hier schrijven op haast dezelfde manier, ze nemen elkaars uitdrukkingen over. Je hoeft niet zulke dure woorden te gebruiken als anderen, als jij laat zien dat jouw manier van schrijven origineel en creatief op jouw manier is, dan heb je een goed potentieel later. Ofwel; kijk naar anderen - maar alleen als een kleine indicatie - maar schrijf op jouw eigen manier.
    Op Quizlet zijn een paar schrijvers die een eigen stijl hebben en die ik ook echt geweldig vind.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet wat je bedoeld, het lijkt mezelf ook super om en boek te schrijven maar alleen mijn naam is al niet dat van en schrijfster weetje, ik zie mijn naam gewoon niet op en kaft van en boek =') En daarbij, ben ik niet zo zeker van mijn schrijfkunsten, en er zijn zoveel beter.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zaitsev schreef:
    Nou.. daar heb ik ook eens over nagedacht. Ik heb heel goeie verhalen gelezen. Maar veel mensen hier schrijven op haast dezelfde manier, ze nemen elkaars uitdrukkingen over. Je hoeft niet zulke dure woorden te gebruiken als anderen, als jij laat zien dat jouw manier van schrijven origineel en creatief op jouw manier is, dan heb je een goed potentieel later. Ofwel; kijk naar anderen - maar alleen als een kleine indicatie - maar schrijf op jouw eigen manier.
    Op Quizlet zijn een paar schrijvers die een eigen stijl hebben en die ik ook echt geweldig vind.

    Ja dat is waar. (:
    @Messias
    Haha, zie je mijn naam al staan op een boek? 'Shireen Baars.' Nee, dat klinkt niet haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ken verhalen die niet echt mooi of goed geschreven zijn. Maar alsnog zijn dat wel favorieten van mij. Gewoon om het feit dat de verhaallijn zo origineel en leuk is.


    it's so empty living behind these castle walls