• ik zoek dus een tokio hotel verhaal, het liefst geen met zo'n standaard love-verhaal. en ook niet waar nu al 100 hoofdstukken van zijn, want dan hou ik het niet bij:P

    thaankyou<33'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het verhaal tijdens mijn coma. (:
    Over Tom en zijn vriendin die in coma liggen. Je ziet het verhaal uit hun perspectief.
    xx

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 15:29 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Her words I cannot decode
    Mijn Tokio Hotel verhaal, zeker niet standaard. Hij heeft nu 4 hoofdstukken. Ik schrijf er momenteel wegens tijdgebrek even niet aan, maar ik ga binnenkort weer verder.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn laatste woorden, Bill Kaulitz . #

    Daar zijn er nu wel al 84 hoofdstukken van ..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hilf mir fliegen.
    Totaal niet standaard.
    Judith (14) schrijft haar leven van zich af op losse kladblaadjes. In haar notities leer je Carlo kennen een vage kennis van Judith. En ook leer je Bill Kaulitz de zanger van Tokio Hotel kennen. Hij bouwt in Judith haar notities een speciale band met het meisje op. Maar dan gebeurt het geen wat verboden is ze worden verliefd.
    Beetje bij beetje zal je te weten komen wat er is gebeurt in Judith haar leven en waar ze nu is. Maar aan het eind weet je pas echt alles.
    Er zijn al 14 delen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb een verhaal die met love te maken heeft :Y)

    Tokio Hotel en het Derde Rijk

    Iedereen heeft het er ongetwijfeld wel eens over gehad. Het Derde Rijk. Hierin had Hitler de macht. Het begin van de tweede wereldoorlog begon bij de ondertekening van het verdrag van Versailles in 1919.
    De Tokio Hotel leden hebben in 2010 een nieuwe studio gekocht, maar als de jongens het gebouw gaan verkennen en de grote tuin eromheen, ontdekken ze iets wat niemand zou verwachten.
    Een bunker uit de tweede wereldoorlog. Ze verzeilen in een groot avontuur met vele vragen die lastig te beantwoorden zijn..

    Er kan wel moord in voorkomen

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 16:16 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!