• Ik kocht mijn manga's altijd in een winkel hier in de buurt, maar op een dag vond ik de delen die ik wou niet meer.
    Op de achterkant staat altijd een prijs in dat boekje zelf gedrukt: € 5.95.
    Nu ging ik naar Antwerpen, kocht ik daar drie delen waar een nieuwe prijs op geplakt was door de winkel zelf: € 6.95. Geen probleem, want mama had geld mee. ;3
    Nu ga ik weer naar de winkel hier in de buurt de delen kopen die ze wél hadden en die ik nog niet had. Wat denk je? Ik moest hier ook €6.95 betalen terwijl nergens een nieuwe stikker met die prijs op geplakt was.

    Nu vraag ik me twee dingen af:
    - Mogen ze de prijs veranderen als die in dat boekje gedrukt staat?
    - Mogen ze het voor een andere prijs verkopen als er nergens die prijs op staat?

    Ik had trouwens geld bij voor de manga's en een brood en aangezien die manga's duurder waren zit ik nu zonder eten. >.<
    - is pist -


    Let the Night embrace you

    Dat heet voor hun win-win situatie.
    Verder weet ik er niks vanaf.
    En inderdaad, had je dat brood maar moeten kopen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 15:09 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Dan had je het brood maar moeten kopen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmpf
    Kan ik nu weten dat het opgeslagen was?

    Als iemand anders zo'n topic opent is het altijd een medelijden van komsa. Awel merci.


    Let the Night embrace you

    Plethora schreef:


    Als iemand anders zo'n topic opent is het altijd een medelijden van komsa. Awel merci.

    Niet bepaald.
    Je koopt meestal eerst het voedsel zodat je zeker weet dat je daar niet zonder zit.


    your eyes are like stars in the night.

    Poor you! ;o

    Ik weet er niets vanaf, maar ik denk dat de prijs dan gewoon duurder is geworden?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    I don't really know.

    Cacharel schreef:
    I don't really know.


    ok

    Dan had je éérst het brood moeten kopen, en dan pas voor manga gaan kijken.


    Smiling but close to tears.

    Yo he! Ik ben de enige die medelijde heeft. (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Yo he! Ik ben de enige die medelijde heeft. (cat)


    Ik heb ook wel een beetje medelijden, maar het is wel een beetje haar eigen schuld? o.o


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    (...)

    Ik heb ook wel een beetje medelijden, maar het is wel een beetje haar eigen schuld? o.o


    Nou en :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Maar hoe kan ik nu weten dat die prijs opgeslagen is?

    Als jij valt en je breekt je nek moet ik dan ook zeggen: 'Pha, moest je maar niet vallen!'?


    Let the Night embrace you

    Plethora schreef:
    Maar hoe kan ik nu weten dat die prijs opgeslagen is?

    Als jij valt en je breekt je nek moet ik dan ook zeggen: 'Pha, moest je maar niet vallen!'?


    Nee, want dat is nieteens hetzelfde.
    Als ik me nek breekt, ben ik meestal gelijk dood, en van een dagje geen eten, ga ik niet dood hoor?
    Dus dat is gewoon een hele slechte vergelijking, en ik zei dus alleen maar; 'Dan had je éérst brood moeten halen, want dan had je eten én dan zag je later dat de prijs was gestegen'


    Smiling but close to tears.

    Dan breek je je voet toch gewoon in de plaats van je nek?
    En nee, daar ga ik inderdaad niet dood van, maar ik wil wedden dat je zelf ook pissig zal zijn.

    Maar goed, voor ik uitvlieg ga ik dit topic sluiten.


    Let the Night embrace you