• Mijn sms-blox is op en ik heb nog maar 2 euro prepaid. Whaha, shit. Nu moet ik een week lang nauwelijks smsen zien te overleven. Want ik krijg volgende week donderdag pas weer zakgeld. Oh god, hoe ga ik dit overleven XD.

    Wie heeft er nog meer last van niet kunnen smsen? o.o

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 20:07 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahha, nee ik niet :Y)

    Op het moment niet, maar als ik zo doorga zeker snel x,x

    Geen last van.

    @Annissa
    Daar kan ik wel voor zorgen -wbw-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik niet, ben wel ver over m'n abbo heen ;x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb nu al afkickverschijnselen XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cacharel schreef:
    Hahha, nee ik niet :Y)

    Ik. Ik heb 500 smsjes per maand, en ze zijn altijd na 1 week al op. En dan moet ik 3 weken zonder doen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik niet,heb 5000 gratis sms'en (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ga ook supervaak over mijn abbo heen ;x


    Hope goes lost but never dies.

    ik zal je de komende week wel niet smsen, tenzij het heeeeeel belangrijk is en ik het toch wil melden ()=]

    maar ik heb nog smsjes, ik gok iets van 200, en die zijn volgens mij morgen of overmorgen afgelopen x'D
    xx

    Vroeger had ik een abo en had je 10 euro per maand maar je kon er zover over gaan zoals je wou en mijn rekeningen liepen vaak op tot 50euro en weer en mijn ouders waren daar niet blij mee en toen had ik een abonemment met 1000 smsjes per maand en 10 euro en daar kon je ook zoveel over gaan zoals je wou en toen zat ik er 15 euro en toen werden mijn ouders het helemaal beu en nu heb ik een abonemment met zoveel smsjes als ik wil en 25 euro per maand , haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Vroeger had ik een abo en had je 10 euro per maand maar je kon er zover over gaan zoals je wou en mijn rekeningen liepen vaak op tot 50euro en weer en mijn ouders waren daar niet blij mee en toen had ik een abonemment met 1000 smsjes per maand en 10 euro en daar kon je ook zoveel over gaan zoals je wou en toen zat ik er 15 euro en toen werden mijn ouders het helemaal beu en nu heb ik een abonemment met zoveel smsjes als ik wil en 25 euro per maand , haha :'D

    hahaha :'DD
    doe je goed
    8D

    Ik heb er geen last van :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik niet, ik heb 10000 berichten per maand :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik niet, want ik krijg die 5000 smsjes per maand nooit op. :l


    Let the Night embrace you