• Moeilijk ik het nu heb. Ja serieus. Normaal kan ik echt geen geheim behouden, tenzij het een geheim van een vriendin is ofzo, maar voor de rest.. Dramatisch. En nu ben ik bij een soort project betrokken met als doel het behoud van onze school, maar het hele project draait erom dat we niemand, maar dan ook echt niemand vertellen wat het is. Van de 2 avonden dat mensen bij elkaar konden komen om ideeën op te doen voor verschillende kunst/cultuurprojecten mogen zelfs alleen maar de mensen die op onze avond aanwezig waren het weten, verder ook de andere leraren en zelfs je ouders niet. En van de groep die dit project doet van ongeveer 30 mensen hebben maar een stuk of 10 personen (waaronder ik dus) de brief met alle precieze informatie, die dan weer zelfs de rest van de groep niet mag weten. En dan ben ik ook nog één van de mensen die de pers nieuwsgierig moet gaan maken op de meest mysterieuze manieren. Heel leuk allemaal, maar het is zó verdomd moeilijk .____.
    Wie is er nog meer zo slecht met geheimen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    soms, ik kan best goed geheimen bewaren, behalve als het over liefde gaat vooral over op wie ik verliefd ben want als die jongen dan langskomt, word ik helemaal rood en ga ik automatisch lachen en ik krijg een soort van glinstering in mijn oog(van mijn vriendinnen gehoort) best freaky.
    na ja het zal wel


    Haters make me Famous

    Ik! Als iemand iets tegen me verteld moet ik het zowizo tegen één iemand zeggen buiten(!) als mijn beste vriendinnen me iets toevertrouwen, dan zwijg ik als een graf ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben goed in geheimen bewaren :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms. Als mensen iets tegen me vertellen en er niet bij zeggen dat het een geheim is, vertel ik het sowieso aan andere mensen, en zeker als het over iemand gaat waar ik eigenlijk de pest aan heb. Maar als vriendinnen me iets toevertrouwen, zwijg ik als een graf.


    Only losers can act the way you do

    Ik ben goed in geheimen bewaren. Alleen als het iemand (een dierbaar iemand) zal kwetsen als ik het niet vertel, vertel ik het wel.
    Ik ben alleen nu wel heel nieuwsgierig wat jij allemaal moet doen, haha. Maar ik zal je gewoon succes wensen, want het lijkt mij ook moeilijk om én mensen te lokken, én het geheim bewaren voor mensen die het ook deels weten etc.. Succes dus!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?