• Isis van America's next topmodel.
    Klik.
    Ze was geboren als jongen, maar heeft zich laten ombouwen, haha.
    Maar stiekem ben ik voor haar. (krul)

    Vinden jullie dat omgebouwde jongens, mee mogen doen aan America's next topmodel, en waarom?


    Smiling but close to tears.

    Jaa eignlijk wel, omdat ze dan ook een kans heeft.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik wel, waarom ook niet. We leven niet meer in de prehistorie.


    We can only learn to love by loving.

    Tuurlijk, het zijn nu toch gewoon vrouwen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Prevail schreef:
    Ik wel, waarom ook niet. We leven niet meer in de prehistorie.

    Ja, ze verdienen het ook om model te worden. Ik vind haar een mooi meisje btw. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Was dàt een jongen? O.O
    Wow!
    Dat zou ik nooit geraden hebben!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rolemodel schreef:
    Ja, ze verdienen het ook om model te worden. Ik vind haar een mooi meisje btw. (:


    Ja ik ook, daarom ben ik ook voor haar. :3


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat die andere meiden zo lullig tegen haar doen. Serieus, ik had ze allang een grote bek of zoiets gegeven. Wat denken ze wel niet.


    Music is the new sex

    Ja inderdaad, ze moet gewoon iets terug doen, sommige meisjes zijn zelfs lelijker dan haar? vind ik. o.o


    Smiling but close to tears.

    Ik ben niet zo zeer voor haar -wel een beetje, en dat sommige alleen maar negatieve opmerkingen geven tegen haar en haar jennen, dat vind ik echt laag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prevail schreef:
    Ik wel, waarom ook niet. We leven niet meer in de prehistorie.

    Ik vind het goed van Isis dat ze gewoon doorgaat en gaat voor wat ze wilt bereiken ook al kijkt bijna iedereen haar daar met de nek aan en zeggen ook nasty dingen achter haar rug om en gewoon in haar gezicht.

    Maar als Tyra voor haar is, dan zegt dat al veel. Dan is ze gewoon goed en zal ze best wel ver komen.:Y)

    Trouwens als ik me niet vergis was ze nog niet omgebouwd toen ze meedeed aan seizoen 11. Geen idee hoe dat nu zit.

    Maar, ik vind dat jongens/vrouwen die zich om laten bouwen naar weet ik veel wat, net zoveel recht hebben op iets als ieder ander. Anders zou het discrimineren zijn. (krul)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 17:23 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Detain schreef:
    Jaa eignlijk wel, omdat ze dan ook een kans heeft.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het stom van die meiden die zo gemeen tegen haar doen. Sowieso, het is America's next top model. Mannen kunnen toch modellen zijn? So what dat ze zich gaat laten ombouwen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind dat het gewoon kan. Zoiets moet gewoon geaccepteerd worden.


    hoi, jij bent leuk.