• Na

    Er is dus een jongen bij ons in de klas, B., en hij doet echt altijd heel aanhankelijk tegenover mij. Zoals hij bijvoorbeeld elke dag naar mij "Dag Annelies!" roept, terwijl hij de meisjes waar ik bijsta niet begroet en ze wel kent. En net op school kwam hij naast mij staan en zat hij telkens zacht op mijn rug te kloppen ;_; En hij vraagt steeds "Annelies, fiets je eens met ons mee naar huis? Je moet toch dezelfde kant uit"
    en ik vind het irritant, hij is net een hondje dat altijd achter je aan loopt. En ik word er gek van, wat ik denk ik wel al duidelijk heb laten merken. Maar hij blijft doorgaan ;_;
    Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen?

    ik weet btw niet of het hier in het goede ding staat :')

    x'

    hem blijven negeren.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb ook zo iemand :x

    Maar ik heb hem afgeschud, althans geprobeerd hij loopt nog steeds achter me aan -.-

    Misschien negeren?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 18:32 ]


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    Ik heb zo iemand :x

    Maar ik heb hem afgeschud, althans geprobeerd hij loopt nog steeds achter me aan -.-

    Misschien negeren?

    Ik negeer 'm echt wel al van, pff, al een aantal weken? en nog blijft hij het doen ;_;

    geef hem aand8 xD haha misschien houdt ie dan op omdat hij het misschien wel leuk vind om je te irriteren :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hij is verlieeeeefd op jou.
    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vigilante schreef:
    (...)
    Ik negeer 'm echt wel al van, pff, al een aantal weken? en nog blijft hij het doen ;_;


    Of als hij ergens naast je staat, en een van je vrienden staan naast jou. Moet je extra hard zeggen. 'Ik ga m'n vriendje zo bellen.' Ofzo haha :'D het is wel liegen maar misschien houdt hij op. Toen ik dat eerst deed werd hij heel rood en toen hield hij zich op de afstand, en op een dag werd hij opeens boos. Vroeg hij zo: en hoe gaat met je vriendje? heel sarcastisch. Ik heb er geen, maar het heeft een beetje geholpen :'D


    You can run but not hide

    Blondine schreef:
    Hij is verlieeeeefd op jou.
    :Y)


    Cowards die many times before their deaths.

    softspoken schreef:
    hem blijven negeren.

    Blondine schreef:
    Hij is verlieeeeefd op jou.
    :Y)

    NO! D: ik moet 'm ech echt echt echt echt NIET !

    Blondine schreef:
    Hij is verlieeeeefd op jou.
    :Y)

    Dat denk ik ook.

    Blondine schreef:
    Hij is verlieeeeefd op jou.
    :Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Oooh god, dat had ik ook bij twee jongens in de eerste. Ik werk echt helemaal gek van ze! Bah, ik vond het verschrikkelijk! Ik heb ze genegeerd tot de derde, toen ging ik naar VWO en zij naar HAVO. Sindsdien gaan ik met beide jongens normaal om ^^ [en ze zijn al minder nerd achtig maarja XD]


    Life is hard and then we die

    Blondine schreef:
    Hij is verlieeeeefd op jou.
    :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    He's hooked on you, he's gonna jump on you, he want's to kiss you :Y)


    All was well.

    eh ... je kan hem negere, en als dat niet helpt, hem eens zeggen waar het op staat, dan weet ie het wel :P