• Misschien een idee dat je een mail krijgt op Q in je inbox als privé-bericht dat je een reactie op je Poll/Storie/Quiz/Foto etc. hebt? C:

    Áls het mogelijk is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hm, mij leek het handig om een pb te krijgen als je een abbo hebt op een storie en er een nieuw deel van is. Hebben we dat gekloot met de mails ook niet meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hm, mij leek het handig om een pb te krijgen als je een abbo hebt op een storie en er een nieuw deel van is. Hebben we dat gekloot met de mails ook niet meer.
    Ja, dat bedoelde ik ook C: Echt voor alles, dat je een PB'tje krijgt C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)Ja, dat bedoelde ik ook C: Echt voor alles, dat je een PB'tje krijgt C:
    Ja maar alleen als je hebt aangevinkt dat je dat wilt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)Ja maar alleen als je hebt aangevinkt dat je dat wilt.
    Oehja, ook handig C:


    I live for the applause, you will die for it.

    ja, ik stem voor. Maar alleen als het dus ingevinkt staat, anders word je hele inbox vol gespamt.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Het lijkt mij ontzettend onhandig.
    Dus nee, ik ben tegen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    met de email vind ik wel fijn.
    maar dat je ook een mailtje krijgt als iemand een abo op je verhaal neemt.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Dat lijkt me handig. Ik ben voor :'D

    Nee, maar wat wel fijn zou zijn is, als er net zoals, als je een privé bericht krijgt of een gastenboek bericht, dat je zo een melding ervoor krijgt? Bij dat 'Ingelogd als 'inlognaam'' Dát vind ik wel handig.


    Life is hard and then we die

    Ik vind de mail best handig, maar dat aanvinksysteem is misschien wel prettiger. Dan kan je zelf kiezen of je een bericht krijgt of toch gewoon een mailtje.


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    Als er een arparte mailbox voor komt zodat prive en mailtjes geschieden blijven vindt ik het goed anders is er geen beginnen aan.


    Some angels have no wings.

    Nee, niet echt een goed idee vrees ik. Dan kan je echt ook nog voor al die andere dingen zoiets gaan zoeken en stel nu voor dat je opeens onnoemelijk veel reacties op alles tegelijk krijgt? Tegen

    JoJudicious schreef:
    Het lijkt mij ontzettend onhandig.
    Dus nee, ik ben tegen.

    Voor mij hoeft niet.
    Ik krijg die reactie in mijn mail, en daar ben ik blij mee. Anders zou ik het dubbel krijgen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Creation schreef:
    ja, ik stem voor. Maar alleen als het dus ingevinkt staat, anders word je hele inbox vol gespamt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.