Hm, mij leek het handig om een pb te krijgen als je een abbo hebt op een storie en er een nieuw deel van is. Hebben we dat gekloot met de mails ook niet meer.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Decoy schreef: Hm, mij leek het handig om een pb te krijgen als je een abbo hebt op een storie en er een nieuw deel van is. Hebben we dat gekloot met de mails ook niet meer.
Ja, dat bedoelde ik ook C: Echt voor alles, dat je een PB'tje krijgt C:
Nee, maar wat wel fijn zou zijn is, als er net zoals, als je een privé bericht krijgt of een gastenboek bericht, dat je zo een melding ervoor krijgt? Bij dat 'Ingelogd als 'inlognaam'' Dát vind ik wel handig.
Ik vind de mail best handig, maar dat aanvinksysteem is misschien wel prettiger. Dan kan je zelf kiezen of je een bericht krijgt of toch gewoon een mailtje.
Nee, niet echt een goed idee vrees ik. Dan kan je echt ook nog voor al die andere dingen zoiets gaan zoeken en stel nu voor dat je opeens onnoemelijk veel reacties op alles tegelijk krijgt? Tegen