• Hallo =')

Ik heb een paar weken geleden een horror story gestart. En hij heeft nu al 6 deeltjes. Hier gaat het over :

Vier vrienden hebben besloten om in het bos te gaan kamperen, voor een weekje. Ze weten dat het bos bekend staat om zijn griezelige verhalen. 'Mensen komen hier heen, maar komen nooit meer terug' ‘In het bos, loopt een moordlustig iets rond, wat snakt naar bloed’ ‘Niemand heeft ooit kunnen vertellen, wie of wat het is, dat zo moordlustig&bloeddorstig is’ Dat word er verteld. Eva, Jodie, Alex en Matt zijn erg nieuwschierig geworden door alle verhalen. En besluiten toch één weekje er naar toe te gaan. Het bos ligt verweg van de stad af. En het is daar dood. Geen huizen, geen mensen, geen wegen. Alleen maar bos. Wanneer ze het bos intrekken. Bedenken ze al snel dat ze het nooit hadden moeten doen. De kampeertocht wordt één grote nachtmerrie. Komen ze hier levend weg, of betekent het dat dit hun laatste kampeertocht in hun hele leven zou zijn?

Ik hoop dat hier mensen zijn, die er belangstelling bij hebben, om mijn verhaal te lezen. En ook Comments te plaatsen? x3 Ik zou jullie erg dankbaar zijn <3

http://www.quizlet.nl/stories/10025/the-haunted-forest/

Love!

[ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 14:17 ]

Sometimes it's best not to care.