• School gewoon. De klas en alles wat er gebeurd. In mijn klas zitten er van die wijven die vinden dat iedereen hun moet aanbidden en dan haten ze de mensen die hun niét leuk vinden. Allemaal heel volwassen. Komt er nog eens bij dat een meisje die in mijn straat woont en ook op mijn school zit opgenomen is in het ziekenhuis met een overdosis pillen, omdat ze zelfmoord wou plegen. Vroeger sneed ze zichzelf ook en ze dachten dat het beter ging, maar niet dus. Ik was in shock toen ik dit nieuws hoorde! En dan een uurtje later kom ik nog te weten dat iemand die vroeger in m'n klas zat en waarmee ik goede vrienden was van school is afgestuurd op verdenking van het verkopen van iets. Ik weet niet van wat, misschien van drugs, maar het kan ook iets anders zijn. Het erge is dat ze niet eens bewijzen hebben, hij word gewoon weggestuurd. :o Echt, ik trek het niet meer.


    All was well.

    Kom maar bij mij wonen, Lize.


    We can only learn to love by loving.

    :O dat is heftig allemaal tegelijk geen wonder dat je het niet meer trekt, maar je moet wel gewoon naar school gaan, en als het anders echt niet meer gaan dan kan je misschien naar een andere school of je kan met iemand praten over waar je mee zit ;)

    Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt(flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Prevail schreef:
    Kom maar bij mij wonen, Lize.

    Ja! Ik wil ook aanbieden worden door piepers! Dat is veel leuker D:


    All was well.

    RememberXme schreef:
    :O dat is heftig allemaal tegelijk geen wonder dat je het niet meer trekt, maar je moet wel gewoon naar school gaan, en als het anders echt niet meer gaan dan kan je misschien naar een andere school of je kan met iemand praten over waar je mee zit ;)

    Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt(flower)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Iedereen heeft zo van die mensen op zijn school,en ik totaal niet.Der zijn wel populaire maar die doen zo niemand echt iets aan.Sorry viel me effe op. En dat is wel verschrikkelijk erg.
    En van die zelfmoord,de kans dat je zag dat er echt iets aan de hand was/is is wrrs klein want die heeft dat verbergt,tegenover de school,... .
    En van die vriend van dat verkopen dat vind ik helemaal. Je kunt normaal gezien niet van school gesmeten worden zolang ze geen bewijzen hebben.

    Hunni <3 Je red het wel joh!