• Topic 53098 van dit onderwerp. Maar jezus wat heb ik het koud! Ik heb een nachtjapon met lange mouwen aan, een sportbroek eronder, twee paar dikke sokken, een vest en een fleecedeken en ik heb het nog koud. ._.

    Hebben jullie het ook koud? En wat doen jullie er dan aan?


    everything, in time

    Ja, ik heb het ook koud! Maar ik heb geen zin om iets warms aan te gaan doen, ghehe.Meestal doe ik twee truien , twee paar sokken en een kousenbroek onder mijn jogging :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als ik het koud heb, doe ik een vest aan en dan is het goed :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De chauffage opzetten. =D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 23:12 ]

    Onder de warme douche gaan staan, in bed gaan liggen, een vest aan doen? Al had je dat laatste al. Je kunt trouwens ook tegen een warme kachel aan gaan zitten. :')


    Save me with your love tonight.

    Nu je het zegt wel ja. Dus ik kruip zo maar eens een keer onder de dekens (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb hey ook koud. Maar eigenlijk geen zin om iets warms aan te gaan doen of zo. :x


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dazzled schreef:
    De chauffage opzetten. =D


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb geen koud, de kachel brandt bij ons =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zit in het XXL vliesjack van me vader aan. xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja. Ik heb vannacht behoorlijk lang wakker gelegen door de kou. Ik heb met allemaal extra kleding moeten slapen. Maar nu valt het wel weer mee :'D