• Dancing Star

    Verschillende beroemheden doen mee aan een progamma: Dancing Star. Ze krijgen verschillende dans opdrachten die ze moeten uitvoeren. De ene keer op IJs, de andere keer gewoon op een dansvloer allemaal verschillende dingen dus! En dat allemaal voor een goed doel: Geld inzamelen voor ontwikkelings landen. En daar diensverlenende hulpen naar toe te sturen!
    Maar dat kunnen ze natuurlijk niet alleen. Over de hele wereld hebben meiden zich in kunnen schrijven om met een van hun favoriete beroemdheden te dansen..


    Wil je dit aub invullen:
    Foto:
    naam:
    achternaam:
    leeftijd: *15/25*
    goede eigenschappen:
    slechte eigenschappen:
    hobby's:
    Danspartner: *een beroemdheid*
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven:


    1. Fay Melody Dunaway en Nick Jonas
    2. Marleen Jets en Tom Felton
    3. Reneé Jones en Justin Bieber
    4. Jenna Sealight en Bill Kaulitz
    5. Sanne Snowly en Tom Kaulitz
    6. Anouk Szabo en Jack Strify
    7. Shanice Dewy en Alex Meraz


    P.S. wie als eerste om een bepaalde beroemdheid vraagt, krijgt hem natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 12:38 ]

    oeh.. ik wil ^^
    info komt zo;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik wil meedoen met Tom Felton!


    everything, in time

    Foto: hier klikken <33
    naam: Fay Melody
    achternaam: Dunaway
    leeftijd: 17
    goede eigenschappen: lief, vrolijk, grappig, medelevend
    slechte eigenschappen: soms erg stil en schaamt zich snel.
    hobby's: dansen, gitaar spelen, muziek luisteren
    Danspartner: nick jonas
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven:
    Omdat ze graag beroemd wilt worden, en als beroep danseres wilt worden, dus vond ze het wel grappig om zichzelf in te schrijven bij dancing star. Ook wilt ze haar ex jaloers maken met haar danspartner, maar later word ze echt verliefd op hem.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:45 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Foto: Doet deze het?x']
    naam: Lise
    achternaam: Jets
    leeftijd: 20
    goede eigenschappen: Luistert goed, zet zich overal voor in en gaat er dan 100% voor. Is aardig en gezellig.
    slechte eigenschappen: Beetje dom, maakt blonde opmerkingen en snapt je grapjes soms niet. Kan er niet tegen als iets niet lukt, terwijl ze weet dat ze beter kunt.
    hobby's: Dansen, (figuur)schaatsen, zingen en vanalles doen voor het goede doel.
    Danspartner: TOM FELTON!
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven: Omdat ze daarmee al haar hobbies kan combineren, een beroemdheid kan ontmoeten en misschien zelfs een nieuwe liefde vindt. (:

    Ikhebmnnaamveranderd.x;

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:24 ]


    everything, in time

    Ik wil meedoen met Justin Bieber.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil jackson rathbone(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Foto: Klik
    naam: Renée
    achternaam: Jones
    leeftijd: 15
    goede eigenschappen: Lief, aardig, rustig, behulpzaam, leergierig, vrolijk, zorgzaam en creatief.
    slechte eigenschappen: Beetje verlegen, snel gekwetst en klapt dicht bij jongens.
    hobby's: Dansen, schaatsen, zingen, piano spelen, lezen en joggen.
    Danspartner: Justin Bieber
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven: Ik heb mezelf ingeschreven om te bewijzen dat ik wel degelijk talent heb en ik het ook nog eens samen met mijn idool kan uiten. Maar de voornaamste reden dat ik hem in heb geschreven is omdat dansen mijn grootste passie is.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:44 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Foto:http://www.topnews.in/light/files/Ashley_Olsen.jpg
    naam: Jenna
    achternaam: Sealight
    leeftijd: 17
    goede eigenschappen: lief aardig zorgzaam behulpzaam
    slechte eigenschappen: snel bezorgd bijt nagels
    hobby's: dansen zingen acteren muziek maken en muziek luizteren
    Danspartner: Bill Kaulitz
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven: ik hou van dansen en zingen en ik doe heel vaak me meet talenten jachten en ik ben zo vaak niet door maar ik wil nu bewijsen dat ik het wel kan en ver kan schoppen

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:41 ]

    Foto:klik
    naam: sanne
    achternaam:snowly
    leeftijd: *15/25* 15
    goede eigenschappen: zet zich altijd 100% in, vrolyk, kan goed luisteren
    slechte eigenschappen:vloekt (te) veel
    hobby's:dansen & shoppen
    Danspartner: *een beroemdheid* tom kaulitz:9~
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven: hebben haar vrienden gedaan, omdat ze het altijd het heeft over met een beroemdheid dansen dat dat haar droom is. dus hebben ze ze hier voor ingeschreven

    xxxxxxxxxxxxx


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zoek nog een paar mensen!
    Dus als je nog een rol wilt. meldt het even dan kan ik beginnen!

    IK WIL!^^

    Ik wil Jack Strify/Strify/Andreas Hudec (ja dat zijn al zijn namen) mij info komt zo!^^


    -

    Foto: Kan ik nu niet geven, ik zit via iPod
    naam: Anouk
    achternaam: Szabo
    leeftijd: 16 (ja lekker jong)
    goede eigenschappen: Luistert goed en graag, romantisch, lief, aardig, sportief.
    slechte eigenschappen: Verlegen, geeft snel op en heeft dan een op-pepgesprekje nodig, soms wat wantrouwig.
    hobby's: Dansen, gitaar spelen en haren verven.
    Danspartner: Jack Strify
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven: Om door te breken als danseres en mijn grote idool te ontmoeten.


    -

    Foto: kies ;


    [url]
    http://cm1.theinsider.com/media/0/65/55/mila_kunis_8.0.0.0x0.420x560.jpeg[/url]

    of ;

    http://www.hotandgorgeous.com/wp-content/uploads/2009/02/kristin-kreuk-11.jpg

    naam: Shanice Dewy

    achternaam: Tyson

    leeftijd: *15/25* 20

    goede eigenschappen: Pikt snel dingen op,Zorgzaam,Lief,Geeft niet snel op.

    slechte eigenschappen: Heeft soms Botte reacties,Kan soms niet meer ophouden met lachen,Verveeld zich snel,Soms beetje een luie houding.

    hobby's: Op haar oppas kindjes passen,naar de film,op vakantie gaan,naar pretparken,veel dingen met familie of/en vriendinnen/vrienden doen,Zwemmen,gek doen met vrienden.


    Danspartner: *een beroemdheid*Alex Meraz!!


    Waarom je jezelf hebt ingeschreven:
    Het was eigelijk best wel raar,want mijn zus heeft me ingeschreven!Ik vond nooit dat ik goed kon dansen maar toen heeft Ashley(mijn zus) het stiekem opgenomen en naar het programma opgestuurd.
    In het begin vond ik het helemaal niet leuk.
    Maar toen ik wist waar het voor was zei ik gelijk ja!
    Ik doe graag iets voor mensen die die hulp hard nodig hebben!En toen ik wist wie mijn danspartner zou worden zei ik gelijk ja!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 23:20 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Foto: Jelle
    naam: Jelle
    achternaam: Lanoy
    leeftijd: *15/25* 18
    goede eigenschappen: Doorzetter, humorvol, sociaal, trouw, redelijk gemakkelijk,
    slechte eigenschappen: spraakwaterval, nieuwschierig, snel op tenen getrapt
    hobby's: kunstschaatsen, leren, piano, gitaar, acteren en zingen
    Danspartner: *een beroemdheid* David Henrie
    Waarom je jezelf hebt ingeschreven:
    Mijn tweelingzus schreef me in omdat ze zelf niet kan dansen en het mijn grote droom is te dansen voor een goed doel. Tuurlijk toen ik wist wie mijn danspartner werd kon ik geen nee zeggen (:
    Kan ik er nog bij? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.