• ==

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 14:12 ]

    Waarom zou je hiervoor geschorst worden?
    Ik vind dat je je directeur moet vertellen wat er gebeurd is -wat het dan ook mag zijn-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Waarom zou je hiervoor geschorst worden?
    Ik vind dat je je directeur moet vertellen wat er gebeurd is -wat het dan ook mag zijn-

    dat vind ik ook.

    Wat hij ook heeft geflikt, het is zeker niet normaal, dat blijkt al uit jullie reactie en hoe jullie over hem denken. Opbiechten aan je mentor en/of directeur dus!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    Wat hij ook heeft geflikt, het is zeker niet normaal, dat blijkt al uit jullie reactie en hoe jullie over hem denken. Opbiechten aan je mentor en/of directeur dus!


    Mijn mentor moest lachen toen ik het had verteld (toen het alleen nog maar met aanraken was) En ik had verteld dat ik liever wilde dat die leeraar van me afbleef (omdat ik het zelf niet durf te zeggen) Maar hij deed niks, en ik heb de verhaal een heel klein beetje aan mijn moeder verteld van die dag van bijles. Ze zei dat ik me niet zo moest aanstellen.

    XfuckersX schreef:
    (...)

    Mijn mentor moest lachen toen ik het had verteld (toen het alleen nog maar met aanraken was) En ik had verteld dat ik liever wilde dat die leeraar van me afbleef (omdat ik het zelf niet durf te zeggen) Maar hij deed niks, en ik heb de verhaal een heel klein beetje aan mijn moeder verteld van die dag van bijles. Ze zei dat ik me niet zo moest aanstellen.
    Dat die mensen je niet geloven lijkt me echt zwaar kut. Misschien moet je het dan toch maar heel duidelijk vertellen? En als hij je weer te pakken heeft moet je dreigen dat je hem aangeeft. Want die man lijkt me echt gewoon sick.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cassidy schreef:
    Waarom zou je hiervoor geschorst worden?
    Ik vind dat je je directeur moet vertellen wat er gebeurd is -wat het dan ook mag zijn-


    Cowards die many times before their deaths.

    Ethereal schreef:
    (...)Dat die mensen je niet geloven lijkt me echt zwaar kut. Misschien moet je het dan toch maar heel duidelijk vertellen? En als hij je weer te pakken heeft moet je dreigen dat je hem aangeeft. Want die man lijkt me echt gewoon sick.


    Ja ik denk dat ik het maar ga vertellen. Hij zag me laast toen ik een te laat briefje moest ophalen, toen stond hij in mijn klas met de bassisschool school aan het vertellen wat dit richting inhoud. Toen merkte hij mij en liep hij meteen naar me toen en raakte mijn schouders aan, (ieder leeraar kan merken wanneer een leerling zich bedreigd voelt door een leeraar, maar hij blijft maar door gaan) maargoed toen pakte hij mijn hand vast en liet hij zogenaamd het te laat briefje zien aan de leerlingen, en ik wilde erlangs maar hij liet me niet door lopen en bleef mij de hele tijd vasthouden.

    Cassidy schreef:
    Waarom zou je hiervoor geschorst worden?
    Ik vind dat je je directeur moet vertellen wat er gebeurd is -wat het dan ook mag zijn-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Cassidy schreef:
    Waarom zou je hiervoor geschorst worden?
    Ik vind dat je je directeur moet vertellen wat er gebeurd is -wat het dan ook mag zijn-


    Ja ik snap het ook niet, en van al die leerlingen die ook op de trappen stonden te hangen, moest hij mij hebben..