• Een vriendin van mij word uit huis geplaatst. Haar moeder en zij hebben best vaak ruzie enzo maar ik wist niet dat het zó erg was! Haar moeder kan goed met mijn moeder dus ik hoorde het vanmorgen al voor dat iedereen het op school wist. Maar ze kwam dus huilend op school -heb ik niet meegemaakt want ik was het eerste uur vrij- en toen is ze naar iemand uit mijn klas toe gegaan en zei ze : ik ga naar -eenplaats waar een vriendin woont- lopen. Toen zei ze : ja dag je gaat dat stuk niet lopen! Toen hebben zij en nog iemand anders haar daar heen gebracht op de fiets. Haar moeder had gezegd: Ga maar weg want je komt er hier niet meer in. Ze word dus uit huis geplaatst.
    Ik vind het echt kut voor haar want ze heeft al een kutjeugd gehad. -nocomment-
    En daarbij kon ik wel goed met haar opschieten na 2 jaar 'uit het ook verloren te zijn'
    Sorry dat ik dit zeg ik wil het gewoon even kwijt je hoeft niet te reageren als je kutreacties gaat zetten want dan ga ik serieus boos worden.


    when words fail, music speaks.

    Normaal gaat toch niet zomaar?,maar het is inderdaad wel ontzettend erg voor haar!ö

    Dat is erg voor haar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ooh da's echt kut voor d'r
    ik hoop dat het allemaal goed komt voor d'r


    Why don't you break my heart

    Dat is echt zielig voor haar =[

    Dat is echt erg voor der o.o


    We can only learn to love by loving.

    Heftig ;o


    Protège moi de mes désirs.

    Dat is echt erg voor dat meisje. Ik hoop dat het allemaal goedkomt en dat ze toch nog een leuk leven tegemoet zal gaan! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kan me wel voorstellen dat het vreselijk zou zijn ö


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn moeder heeft zonet een mail naar haar moeder gestuurt dat ze moet praten met dat meisje en dat ze het niet leuk vind dat ze zo'n ruzie hebben. Ik hoop voor haar dat ze mag blijven.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    Mijn moeder heeft zonet een mail naar haar moeder gestuurt dat ze moet praten met dat meisje en dat ze het niet leuk vind dat ze zo'n ruzie hebben. Ik hoop voor haar dat ze mag blijven.

    ik hoop ook dat het weer goed komt ;3

    dat vind ik echt erg

    ik hoop voor haar dat het weer goed komt


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    wat verschrikkelijk voor haar.

    Unfaltering schreef:
    Dat is echt erg voor dat meisje. Ik hoop dat het allemaal goedkomt en dat ze toch nog een leuk leven tegemoet zal gaan! (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat zielig voor dat meisje ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Wat zielig voor dat meisje ;o


    Listen to what we're not saying..