• Ik zat vandaag heel rustig, niets vermoedend in de trein naar huis, totdat de trein ineens heel snel afremde. Net alsof er aan de noodrem werd getrokken. Een heleboel bruggertjes vielen op de grond omdat ze stonden enzo, heel grappig :'D
    Maargoed, iedereen vond het dus nogal raar dat de trein ineens stopte.
    Wordt er ineens omgeroepen: 'Sorry voor het ongemak, maar er liep een dier op het spoor', blabla' Gelukkig hadden ze hem niet aangereden enzo (:
    Even later rijdt de trein weer heel langzaam door, en ik keek naar buiten. Zie ik daar zo ineens een geit lopen :'D Echt met zo'n vrolijke dierenkop. Ik ging dood van het lachen :'D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 18:32 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha, geweldig.

    Hahahaha XD


    Life is hard and then we die

    De geit beseft wrs niet dat ze juist aan de dood ontsnapt was ^^

    Omg!! maar hoe kan een trein zien dat er een dier op het spoor zit en dan gaat ie heeeel snel remmen... xD dat duurt tog wel eventjes tot dat de trein gestopt was :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Lol! Wel goed dat ze zijn gestopt, anders heb je geitenpuree en dat is vet zielig (cat)


    I clicked my heels and wished for you.

    -ligt plat-

    geniaalxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Whaha, dat is toch wel aardig van de eh.. treinbestuurder -kan niet op woord komen- ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gheheh what the fack :'DD. Wel heel goed dat ze stopte want heel vaak rijden mensen met zoiets gewoon door.. Hahah dat aanzicht van die geit achteraf moet inderdaad ook hilarisch geweest zijn :Y). Gelukkig dat niemand wat is overkomen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    bij ons ook! alleen dat was een half jaar geleden ofoz :P

    Louisiana schreef:
    haha, geweldig.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga out !! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geesz schreef:
    Whaha, dat is toch wel aardig van de eh.. treinbestuurder -kan niet op woord komen- ;D

    Machinist? (":
    maar ik zou ook plat gaan, ja :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Haha :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha!Geit zorgt voor trein fille =D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.