• Oké hier komt ie dan.

    Ik werkte in een winkel -kleding-, en altijd echt altijd kwamen er Jehova’s naar mij toe, waarom ik heb geen flauw idee, maar ik vond het niet leuk.

    dat is dus 3 keer gebeurt, echt waar..

    1.ik stond achter de kassa, de klant te helpen zegt ze ineens, weet je ook waar je van die chokers kan halen, dus ik zo van ja bij de ursula -is een cool winkeltje, zoals Londen mode etc..- dus die vrouw zeg 'oh nee nee daar kom ik niet, nee nee' dus ik laat het erbij, en ze praat maar verder 'als je ooit een keer in onze kerk wil komen, dan ben je van harte welkom' dus ik 'ja dank u wel' drukt ze van die boekjes in mijn handen, en betaald ze en ze is *poef* weg.

    2. ik had oorbellen met pentagrammen in mijn oren, ik vond ze mooi dus zodoende, komt een vrouw - ja weer een vrouw- zegt ze 'weet je wel wat dat betekend' dus ik zo 'ja' gaat ze erover door zegt ze dus dit 'jah dat heeft met de duivel te maken, en dat is niet goed, doe jij aan hekserij, en zwarte magie' dus ik bijdehand 'nou er zijn twee soorten, er is ook witte magie' en zei weer 'nee dat is niet waar, alleen god weet het beste, als er al iets gebeurt kan je altijd bidden tot de heer'nou dus ik 'ja zal ik doen'en *poef* weg is ze jah dat was de leukste.

    3. ik stond buiten te roken, komen er twee meisjes aan en ze spraken engels, nou een hele uitleg over dat God ze op het goede pad heeft gezet etc etc.. dus ik heet aandachtig luisteren, komt mijn bazin naar buiten, en ik wert i een hoekje gedrukt zodat ik moest luisteren, en mijn bazin 'kom je moet naar binnen, en jullie wegwezen' dus ik snel naar binnen, en ik ben zo blij met die bazin echt een geweldige vrouw, keken we even laten naar buiten, stonden die twee meiden voor de deur, en nu het leukste eraan let op, ging dat ene meisje een hand leggen op dat andere meisje en ze zakte in en keek heel bang naar de winkel..

    oke ik weet dat het een lang verhaal is, maar ik moest het even kwijt, xD en dus ik heb niks tegen het geloof echt waar niet, maar sommige kunnen wel overdrijven zoals mijn verhaal hierboven.

    om het nuttig te houden, hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt??

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    nee zoiets heb ik nooit meegemaakt.. dat lijkt me zo mega irritant :D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    die stonden een keer bij onze school
    ze stonden bij de fietsestalling en iedreeen die eruit kreeg zo'n kleine bijbel in zn/haar handen gepurt


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ooooh ik heb ook echt een hekel aan die mensen!


    Life is hard and then we die

    Er komen bij mij redelijk vaak Jehova getuigen aan de deur, maar dan ben ik heel makkelijk: "Nee, geen interesse." *deur dicht*
    Kijk, ik heb niks tegen het geloof, maar ik ben van mening dat je je geloof niet moet opdringen aan anderen. Ik vind dat je niet van de ene op de andere dag zomaar in God kan gaan geloven.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 13:52 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Er komen bij mij redelijk vaak Jehova getuigen aan de deur, maar dan ben ik heel makkelijk: "Nee, geen interesse." *deur dicht*
    Kijk, ik heb niks tegen het geloof, maar ik ben van mening dat je je geloof niet moet opdringen aan anderen. Ik vind dat je niet van de ene op de andere dag zomaar in God kan gaan geloven.


    Nee klopt, en was het maar zo makkelijk in een winkel, je moet en beleefd blijven en je kan niet zomaar iemand eruit gooien, nee sommige zijn te extreem ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Nee klopt, en was het maar zo makkelijk in een winkel, je moet en beleefd blijven en je kan niet zomaar iemand eruit gooien, nee sommige zijn te extreem ;)

    Jah in een winkel is het wel wat anders natuurlijk, daar kan je ze er niet zomaar uitzetten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Jah in een winkel is het wel wat anders natuurlijk, daar kan je ze er niet zomaar uitzetten.


    xD het zou maar gewoon kunnen

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Bij ons komen die mensen altijd aan de deur. De vorige keer smeet ik de deur gewoon voor hun gezicht dicht, want ze wouden niet weggaan toen ik zei dat ik geen interesse had :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm, er komen nooit mensen naar me toe van dit en dat raare geloofs-onzin. Ik word hier wel overspoeld met hallelujah gospelkoor en country muziek, met buren die hun geluid zo hard zetten dat zelfs de buurman aan de andere kant het hoort:8
    En we kregen een keer een kerstkaart met: 'His life is our light. Jesus loves you!'


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Als ze bij ons aan de deur komen en zeggen dat ze het geloof komen brengen, is het standaard zinnetje: 'Ok, zet maar in de hoek.' *deur dicht*
    :')
    Niks tegen die mensen, hoor, iedereen heeft recht op z'n eigen geloof. Maar ik vind niet dat je dat aan anderen moet opdringen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Miauw schreef:
    Er komen bij mij redelijk vaak Jehova getuigen aan de deur, maar dan ben ik heel makkelijk: "Nee, geen interesse." *deur dicht*
    Kijk, ik heb niks tegen het geloof, maar ik ben van mening dat je je geloof niet moet opdringen aan anderen. Ik vind dat je niet van de ene op de andere dag zomaar in God kan gaan geloven.


    Gelijk de deur dichtgooien. Van mijn moeder mag dat nooit zelfs al komen ze voor zoiets.


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Photograph schreef:
    die stonden een keer bij onze school
    ze stonden bij de fietsestalling en iedreeen die eruit kreeg zo'n kleine bijbel in zn/haar handen gepurt


    Jaa Haha. Dat hadden wij ook!
    Zit je toevallig op 't Alfrink? x'D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 14:49 ]

    Ik haat dat soort mensen, sorry hoor. Ik bedoel, je mag zelf kiezen waar je in gelooft..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Frazzle schreef:
    (...)

    Jaa Haha. Dat hadden wij ook!
    Zit je toevallig op 't Alfrink? x'D

    Ik wel.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja schijtirritant dat :/.


    No growth of the heart is ever a waste