• Hi peepz,

    Mijn nicht vertelde eens iets grappigs maar ze wist niet meer van waar het kwam, het was zoiets als;

    Er was eens een oude grijze man van 1 jaar dat onderop een afgeronde tafel zat met scherpe hoeken. Hij las een boek zonder letters in, in het licht van een uitgedoofde kaars. Maar wanneer hij ging slapen omdat hij zo hyper stond ging hij de trap af naar boven. Maar hij verloor goed zijn evenwicht en viel achterwaarts met zijn buik op de grond.

    Ik weet het niet meer juist hoe het was wat ze vertelde maar weten jullie misschien zoiets?
    Ofzo? x']


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    xD die is goed, en jammer genoeg ken ik niet zulke verhaaltjes xD maar die vind ik echt goed xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    die is best cool
    maar ik ken hem niet dus..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    HAHAA xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik had een keer een store met wat andere en dan was zo'n verhaal. Maar omdat eén waarmee we die storie hadden geband is, is dat account ook weg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moest het anders nog een aantal keer lezen voordat ik doorhad dat er niets klopte :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 14:29 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xD


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Kijk, daar vliegt een dode vogel!

    Al die slimmerikken uit mijn klas gaan áltijd kijken. Haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Cassidy schreef:
    Ik moest het anders nog een aantal keer lezen voordat ik doorhad dat er niets klopte :')

    Nauw, wie stuurde die x'D
    ik snap hem niet x'D
    leg hem is uit =D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 18:25 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    Nauw, wie stuurde die x'D
    ik snap hem niet x'D
    leg hem is uit =D

    Karolien vertelde die eens .. :'D
    Toen we bij meme en pepe waren, maar dat is al heel lang geleden dat ze dat eens vertelde. =3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.