19 januari 1989 is er iets heel ergs gebeurd, wat dus ook persoonlijke betrekking tot mij heeft. Veel zullen denken. “Wat de f, toen leefde jij nog niet’.. Klopt, een jaar daarna werd ik pas geboren... Maar het heeft dus met mij te maken. Er is toen iets heel ergs gebeurd, waar ik ongeveer in 2005 pas achterkwam. Sinds ik van die gebeurtenis afweet heeft dit mijn leven heel erg beïnvloed en ben ik heel erg veranderd en begon ik heel anders tegen bepaalde mensen aan/op te kijken. Op het begin leek het alsof ik het wel los kon laten, zolang ik er maar niet over dacht en niet over praatte.
Maar nu, nu het morgen weer 19 januari is voel ik me weer ontzettend vreemd. Als ik er ergens over lees dan begin ik vrijwel meteen te huilen en voel ik me weer voor een hele dag slecht. Ik kan hier zo goed als met bijna niemand over praten, omdat bijna niemand het begrijpt of geloofd. Je kent dat vast wel, dat vreemde beklemmende gevoel in je maag alsof je weet dat er iets gaat gebeuren. Dat heb ik nu al 2 dagen en ik kom er niet echt vanaf. Erover schrijven doe ik al, en voor zover het gaat met die paar mensen er over praten ook al.
Ik weet gewoon niet meer zo goed hoe ik mijn gedachten hier vanaf moet zetten. Ik weet dat ik dit gewoon moet verwerken en er doorheen moet gaan, maar het is gewoon teveel en te zwaar in een keer.
Okey, jullie kunnen hier waarschijnlijk helemaal niets mee, maar ik moest het gewoon even kwijt. Want het zit me echt heel erg hoog.
xx.
Wie du mir, so ich dir.