• Voor mijn broertje. Hij had van zijn nieuwjaar een Ipod touch gekregen, want hij wouw die al zo lang. En toen hem die kreeg was hij echt ontzettend blij, dat hij er zelfs mee ging slapen.
    Maar nu komt die vandaag thuis van school, helemaal overstuur. Vertelt hij dat ze in het school zijn ipod hebben gestolen. Terwijl het nog in zijn zak zat ook. En ze weten zo goed als wie de daders zijn, alleen zijn er gewoon geen bewijzen tegen.
    En ik vind het nu echt zielig voor hem, want hij heeft van de hele dag niets gezegd. En nu wil ik voor hem een nieuwe kopen, alleen kost het te veel geld voor mijn budget [a]'

    Awhie! :3

    Dat is iedereen zielig voor je broertje, ik stuur je een euro op, goed? :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat een gemene rotstreek. Als er iets is waar ik echt niet tegen kan is het wel aan andermans spullen zitten en ze jatten. Ik vind het echt zielig voor je broertje, maar doet zijn school er niets aan dan?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Aawh, dat is echt zielig voor hem ;o

    Saviour schreef:
    Dat is iedereen zielig voor je broertje, ik stuur je een euro op, goed? :3

    Haha, ja ;D Zit ik al een stapje verder (':

    Als heel Quizlet nou een euro stuurt?


    Your make-up is terrible

    Aww, wat zielig :C


    I live for the applause, you will die for it.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Haha, ja ;D Zit ik al een stapje verder (':


    -stuurt euro- :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    aaw wat gemeen!! stomme daders!!! oppakken die zooitje. maar wat lief dat je hem een nieuwe wil kopen. :)


    Love is the movement <3

    Strychnine schreef:
    Wat een gemene rotstreek. Als er iets is waar ik echt niet tegen kan is het wel aan andermans spullen zitten en ze jatten. Ik vind het echt zielig voor je broertje, maar doet zijn school er niets aan dan?

    Jawel, ze hebben de twee directeurs ingeligt. Morgen moet hij met één ervan gaan praten, die de meeste macht heeft. En van de andere hebben ze al hun zakken moeten uitladen. Maar ze hebben niets gevonden. Wat ook wel te begrijpen is, want als iemand iets steelt weet die persoon dat ze gecontroleerd gaan worden dus ze hebben hem waarschijnlijk gewoon doorgegeven aan iemand van een ander klas.

    Wat een kutstreek! ;x Arme jongen toch


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Verzekering? ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Verzekering? ;o

    Volgens mij gaan ze niets kunnen verzekeren voor iets dat word gestolen?

    jezus dat is kut,
    heeft hij al aangifte gedaan?
    moet hij anders wel doen hoor,
    dan is de kans groter dat ze de daders pakken en dat hij zijn iPod of anders een vergoeding terugkrijgt.


    AAP

    Assassin schreef:
    Als heel Quizlet nou een euro stuurt?

    Jaa ! Dat is een goed idee : )
    Ik vind het vet zielig voor je broertje : (


    I'd rather go naked than wear fur.