Ik ben net naar de ortho geweest, en dat is zo'n 20 min. rijden.
Nou, onderweg begon het al. Ik fietste zo, en toen waren er drie jongens en die zeiden: 'Die ziet er lekker uuuuit.'
Tweede ding. Er waren twee jongens op een brommer, en de achterste die zei: 'Hé schatje!' En toen reden ze weer weg.
Toen ging ik naar de bewaakte fietsenstalling. Daar was een man en die gaf me een kaartje en blabla. Toen kwam ik terug om mijn fiets op te halen, en toen zei die man: 'Tot ziens!' met een grote grijns. Even later toen ik naar huis fietste werd ik ingehaald, door diezelfde man. Hij draaide zich om en keek me aan met zo'n rare blik, draaide zich weer om en fietste door. Ik werd misselijk, en toen ging hij een andere kant op en toen ging ik rechtdoor. Ik zag nog in mijn ooghoek dat ie naar me keek.
Telkens als jongens dat tegen mij zeggen op de fiets, word ik misselijk en ben ik bang dat mensen me alleen zien als 'lekker wijf' of als die 'blonde bimbo met lekkere tieten' en ga zo maar door.
Ik héb inhoud en ik heb wel enig gezond verstand! Ik vind dat zo vervelend, en ik heb het idee dat jongens mij alleen zien als lustobject, zonder inhoud. En dat vind ik gewoon niet prettig.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?