Ik was vandaag naar een vriendin gegaan, want wij moesten een opdracht voor school doen. Dus wij komen vanmiddag rond een uur of 2 van beneden iets halen naar boven. Dus wij vinden het verdacht stil in de kamer van haar zusje. Toen gingen wij die deur open doen. Lag dat zusje van mijn vriendin vast aan het bed en mijn eigen zusje lag in een verschrokken zoen positie naast haar. Beide keken ze ons eerst verschrokken aan en daarna heel erg schijnheilig. Vriendin van mij en ik stonden te hyperventileren van de schrik.
Toen ik rond een uur of 9 vanavond thuis kwam van basles en mijn zusje naar bed moest. Deed ze heel raar en begon ze stoned liefde achtig te zingen: Ik wil een ZOEN van jouw :'DD. Echt fucking eng. Ook kijkt ze me dan geil aan en zit ze te wenkbrauwwiebelen. Dan kijkt ze ook nog eens de hele tijd naar mijn borsten.
En dan als ze doecht, mag ik niet naar binnen. Als ik doech, dan mijn zij wel naar binnen en dan blijft ze mij de hele tijd aan kijken, vooral naar mijn borsten enzo. Dan gaat ze me uitgebreid zitten te bekijken en gaat ze pas weg als ik in mijn kleding ben.
Is dit echt normaal? Of is dit dat niet. Want ik ga dit morgen waarschijnlijk aan mijn moeder vertellen wat er allemaal gaande is. Mijn zusje zei ook een paar weken geleden dat ze meisjes met meisjes vies en stom vond!
Help me alstjeblieft ik word hier gewoon bang van dat ze zo doet.
I'm your bitch [: