• Denkt dat ze een tijger is. Want mijn moeder was aan het koken en riep mij om de kat weg te halen, dus ik wil die kat van het aanrecht zetten, valt die mij ineens aan. En nu heb ik vier klauwen op mijn hand en dat lijkt op tijger sneden. -Iemand die mijn kat misschien gratis wilt hebben?^^-

    nee ik niet =3
    ik ben bang voor katten =3

    Ik heb er zelf al twee
    dus, nee dankje (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben er allergisch aan. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik! :'D
    Onze kat hier thuis lijkt echt op een tijger. Ze is ros met streepjes, en als ze door het gras sluipt of een muis vangt, doet ze me er echt aan denken (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Een meisje uit mijn klas werd in haar gezicht gekrapt door haar hond.. Er liep zo een vet grote kras over haar wang ö

    Maar ik wil hem wel hebben hoor, maar ik denk niet dat mijn mama daar zo blij mee is.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Gef maar haha. Lenny onze jongste kat is ook altijd druk maar ik vind het schattig : $


    when words fail, music speaks.

    geef maar. Wij hebben er al 3:Y)

    En onze katten mogen niet op het aanrecht:O


    Stop holding me under and let me breathe.

    savoir schreef:
    geef maar. Wij hebben er al 3:Y)

    En onze katten mogen niet op het aanrecht:O

    Die van ons ook niet normaal. Maar twee van de drie die luisteren gewoon niet -o.a. die kat dat me krapte- de derde die is gewoon lui en slaapt de hele dag ;D

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 23:29 ]

    Eigenlijk wel, maar mijn hond houdt alleen van lieve kittens XD


    Life is hard and then we die

    Ik wil wel, maar mijn prachtige hond die geen andere honden/katten kan zien vast niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]