• Weet iemand of die chipkaarten van het ov verplicht worden ofzo? Een vriend van mij zegt wel, maar ik wil het toch zeker weten. Ik heb nu namelijk een gewoon abonnement en dat heb ik veeeeel liever.

    Weet iemand dat?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn tante zei dat een abbonoment nog wel kan. Maar ikzelf weet het niet volgens mij word een ov-chipkaart verplicht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat is dat? °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wat ik heb gehoord is dat ze willen dat ze verplicht worden en dat misschien ook gebeurd...
    En die dingen zijn echt shit ik vergeet constant uit te checken of die poortjes doen het weer eens niet --'


    dream, dare, fly!

    zo ver ik weet word het verplicht, ik heb er ook 1 :o met een abbo erop dus je kan er ook een abbo op zetten,, moet je alleen een kaart met naam hebben en niet een anonieme :P als je snap wat ik bedoel


    Nvt

    Ik dacht dat alleen studenten van 18 jaar en ouder zo'n ding kregen? o.o
    Tenminste dat hoorde ik van iemand..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    VoxPopuli schreef:
    Ik dacht dat alleen studenten van 18 jaar en ouder zo'n ding kregen? o.o
    Tenminste dat hoorde ik van iemand..
    dat is weer een ov studenten kaart :P


    Nvt

    Frontpage schreef:
    Wat is dat? °-°


    I need you like a heart needs a beat

    bij ons volgens mij wel =3
    najaa..
    je kan bij ons ook nog wel met de gewone buskaart enzo, maar ov-chip ding kan ook. =3

    Volgensmij wordt ie inderdaad verplicht binnenkort ofzo ;o En dat is zwaar klote, want ik vind het echt een kutsysteem.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 18:27 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Frontpage schreef:
    Wat is dat? °-°
    ik weet niet of je in NL woon? :P maar daarmee kan je in NL mee reizen met de bus metro trein en tram :P


    Nvt

    OneWorld schreef:
    (...)ik weet niet of je in NL woon? :P maar daarmee kan je in NL mee reizen met de bus metro trein en tram :P


    je kan toch nog wel gewoon een kaartje kopen voorin de bus bij de bestuurder?:O (anders denk ik dat ik een probleem ga hebben)


    Stop holding me under and let me breathe.

    het word over een tijdje verplicht maar nu kan het gewoon nog maar een ov chipkaart is makkelijker

    Het word voorlopig nog niet verplicht omdat uit onderzoek gebleken is dat je door de chipknip bijna 5% meer betaald terwijl ze hadden beloofd dat het goedkoper en gemakkelijker zou worden ipv duurder. Tot dat alle fouten opgelost zijn -en dat zijn er nogal wat- kan iedereen nog gewoon abbonementen nemen. Wanneer dit verplicht word, echt helemaal dus, zullen ze dat landelijk melden. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.