• Ik zie mijn vriend alleen van vrijdag avond tot zondag avond. Omdat een weekeind lang is vervelen we ons vaak. Maar hij zit daardoor nu te twijfelen om hetuit te maken. Ik heb al veel voorstellen gedaan zoals; om het weekeind, dat ie van vrijdag tot zaterdag komt, gweoon zegt als die thuis wil blijven een weekendje, maar nog steeds zit ie te twijfelen. Maar hij zegt wel dat ie me nog super leuk vind. Wat moet ik hiermee doen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ga gewoon samen leuke dingen doen. Uit eten, naar de bioscoop of naar de stad?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaa dat doen we ook, maar dat kan niet ieder weekeind,zo rijk zijn we ook niet. Hij moet ook uit harderwijk komen en ik woon in zeist, en dat kost hem ook al veel benzine.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hoe weet je dat hij het wil uitmaken?


    Queen of Hell is my name

    ga film kijken, ga samen koken


    Stop holding me under and let me breathe.

    Cassidy schreef:
    Ga gewoon samen leuke dingen doen. Uit eten, naar de bioscoop of naar de stad?

    Ken het, verveling is echt killing voor je relatie. Wat werd ik er verdomd chagrijnig om destijds. Facking hell.
    Als ik de oplossing zou weten had ik hem zelf gebruikt...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat als je je relatie niet leuk kan houden dat het dan ook niet zoveel nut meer heeft. Of probeer inderdaad wat minder af te spreken.

    tiepmiep95 schreef:
    Hoe weet je dat hij het wil uitmaken?


    dat heeft hij tegen mij gezegt


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Cassidy schreef:
    Ga gewoon samen leuke dingen doen. Uit eten, naar de bioscoop of naar de stad?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou er eens goed met hem over praten. Als hij je echt nog graag ziet, waarom wil hij het dan uitmaken?


    Never run out of reasons to smile...

    Unfaltering schreef:
    Ik zou er eens goed met hem over praten. Als hij je echt nog graag ziet, waarom wil hij het dan uitmaken?


    Weet ik niet. Ik heb dit weekend ook goed met hem gepraat, en hij zegt dat hij het best wil proberen met dat we elkaar wat minder zien. Maarja, hij zei wel dat zijn gevoel minder was geworden dóór de saaie weekenden. Maargoed, het gaat dus al iets beter, en ik hoop dat dat zo blijft.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    bij ons is het ook zo,

    maar ik probeer gewoon zo veel mogelijk dingen te doen, zelfs dingen die geen geld kosten, al is het maar knus naar een filmpje kijken, of wat dan ook! verveling is killing, dus moet je je bezighouden

    Ik ken het probleem... bij ons liep het uit op ruzie, ruzie, ruzie, vreemdgaan, uit elkaar.
    Dus als ik jou was zou ik dat voorkomen en hem precies vertellen wat er aan de hand is.


    Life is hard and then we die

    Maar het probleem is, we hebben volgens mij alle films die er bestaan al gezien. Ieder weekend kijken we een stuk of 5-6 films.

    Maar we hebben goed gepraat afgelopen weekend, en het gaat al iets beter. We moeten dus alleen nog wat aan de verveling doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is niet de verveling. Weet je, je moet gewoon ook in het weekend ook wat met vrienden doen. Dus, ga met wat vrienden van jou en wat van hem zwemmen? Ga met z'n allen naar de bioscoop, op dubbeldate. Doe iets, maar niet alleen met hem, zo socialize je ook en raak je, je vrienden niet kwijt..
    Ook maar een idee hoor.


    Life is hard and then we die