Ik heb een paar sites en tips opgezocht; Site 1 Site 2
Of kijk eens in tijdschriften met kookdingen. De appieheijn heeft een gids en daar kan je ook makkelijke dingen uithalen. Je kan ook met je creatieve brein dingen varieren.
Ik vind zelf sla bij iets altijd wel kunnen..?
Je doet gewoon wat sla, dressing met wat tomaatjes erdoor.
nog meer tips? vraag maar :]
If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
Rosti's. Soort van plakjes aardappels dat je in een zak kan kopen en vervolgens opbakt. Daar kun je worstjes mee bakken en bijv. roerbakgroente.
Als je voor iets minder vets wil gaan kun je snelkookrijst nemen en klaarmaken met kip (te bakken of koken) of wat anders.
En wat Hopeless zegt is ook geniaal. Ik vind quiche persoonlijk zalig. En als wij niet goed kunnen helpen, kun je altijd nog wat op internet rondspeuren.
Zaitsev schreef: Rosti's. Soort van plakjes aardappels dat je in een zak kan kopen en vervolgens opbakt. Daar kun je worstjes mee bakken en bijv. roerbakgroente.
Als je voor iets minder vets wil gaan kun je snelkookrijst nemen en klaarmaken met kip (te bakken of koken) of wat anders.
En wat Hopeless zegt is ook geniaal. Ik vind quiche persoonlijk zalig. En als wij niet goed kunnen helpen, kun je altijd nog wat op internet rondspeuren.
Rosti's zijn lekker!
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus