• Ja
    Inderdaad ja.

    Ik had vandaag dus eigenlijk echt een leuke dag en zo, maar daar gaat het nu even niet om. Vanavond had ik ook gitaarles en normaal heb ik dat met nog twee andere meisjes -vriendinnen. Maar ze konden allebei vandaag niet, dus was ik alleen met onze gitaarleraar.
    Nou, het was wel leuk en rustig en zo en ik kon me eerlijk gezegd beter concentreren. En normaal is die best wel irritant en streng en zo, die leraar, maar vandaag was hij relaxed en vriendelijk. En hij gaf me zelfs een compliment, wat hij bijna nooit doet.
    Krijg ik opeens na de les een sms van één van die twee meisjes waarmee ik les heb om te vragen hoe het was. En ik antwoord dat het heel leuk was en dat hij zelfs vriendelijk was + mij een compliment gaf.
    Begint zij opeens terug te sms'en van: 'Gij krijgt altijd complimenten, gij kunt dat altijd perfect en tegen mij doet die altijd zo irritant. Gij dit dat. KutWard. Pff gij doe altijd alles goe. Gij bent echt die zijn favorietje. en zo verder. Ward is btw de leerkracht.
    En nu voel ik me best beroerd omdat het lijkt alsof ik van alles de schuldige ben, dat het mijn schuld is dat hij vriendelijk deed en zo. En dat vind ik nu niet bepaald leuk.
    Pff, vind het echt irritant huh >< iemand een idee wat ik ertegen kan doen?

    x'

    Trek het je niet aan. Dat wil zeggen dat jij het beter kan dan haar, en dat zal ze niet kunnen hebben.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bellarayne schreef:
    Trek het je niet aan. Dat wil zeggen dat jij het beter kan dan haar, en dat zal ze niet kunnen hebben.

    Maar zij zit wel al verder dan mij -we doen met boeken- en ik zit nog maar aan het eerste boek terwijl zij in het tweede al zit.

    Daar kan jij toch niets aan doen? Ze is gewoon jaloers. Niet op ingaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zeg gewoon dat je het lullig vind dat ze zo doet. Het is tenslotte niet jouw schuld dat hij zo doet. En als zij vindt dat jij alles beter doet en kan moet ze maar beter gaan oefenen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vigilante schreef:
    (...)
    Maar zij zit wel al verder dan mij -we doen met boeken- en ik zit nog maar aan het eerste boek terwijl zij in het tweede al zit.


    Mmmh... Ach jah. Je kan er zelf niets aan doen hé. En als ze dat niet inziet, is ze dom.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Je moet juist blij dat hij zo vriendelijk deed denk ik zo. Je vriendin vind het vast raar ofzo en reageert dat af op jou. Jij kunt er ook niets aan doen dat die man ineens vriendelijker doet eh ö


    Listen to what we're not saying..

    Rosebeat schreef:
    Daar kan jij toch niets aan doen? Ze is gewoon jaloers. Niet op ingaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Negeren. Ze is jaloers, laat haar afkoelen


    Queen of Hell is my name

    Rosebeat schreef:
    Daar kan jij toch niets aan doen? Ze is gewoon jaloers. Niet op ingaan.


    None but ourselves can free our minds.

    1 woord.
    Jaloezie.
    Negeren dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jij kan daar toch ook niets aan doen dus wat zeurt ze? Gewoon negeren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson