• Ja het zou toch TH maand zijn op Tmf (nl) nou ik merk er niets van. jullie wel?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nee, want ik kijk amper tv, en ander kijk ik Disney of Nickelodeon/Comedy central


    Life is hard and then we die

    Tmf is dom in th-dingen.

    Ze draaien wat vaker TH nummers en hebben acties op het moment rondom het concert.


    -

    Ja, want want ik heb al één keer Monsoon gehoord.

    Neem eens een kijkje op de site. (:


    Protège moi de mes désirs.

    Hmm. Ik vind eigenlijk dat TMF echt een slechte indruk heeft gemaakt op de TH-fans. Eerst een anti TH-meeting organiseren en ze overal bij zwart maken (niet dat het mij iets interesseert, er zijn fans en haters), maar dat ze dan nog een TH-maand organiseren vind ik gewoon zielig.
    Dit kun je eigenlijk geen TH maand meer noemen, je kan enkel kaarten winnen en ik heb Monsoon slechts 1 keer gezien.
    Ze moeten 10 x TH uitzenden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    Hmm. Ik vind eigenlijk dat TMF echt een slechte indruk heeft gemaakt op de TH-fans. Eerst een anti TH-meeting organiseren en ze overal bij zwart maken (niet dat het mij iets interesseert, er zijn fans en haters), maar dat ze dan nog een TH-maand organiseren vind ik gewoon zielig.
    Dit kun je eigenlijk geen TH maand meer noemen, je kan enkel kaarten winnen en ik heb Monsoon slechts 1 keer gezien.
    Ze moeten 10 x TH uitzenden.
    Volgens mij heeft TH daar nog niet genoeg clips voor. Officiële clips dan.


    Life is hard and then we die

    juaa, veel merk je er niet van znuu ><

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Volgens mij heeft TH daar nog niet genoeg clips voor. Officiële clips dan.


    Bedoel je officiele in de zin van; In Europa uitgebrachte? Of gewoon al hun clips? Want die hebben ze wel, dacht ik.
    Durch den Monsun, Schrei, Rette Mich, Der Letzte Tag, Wir Schliessen Uns Ein, Ubers Ende der Welt, Spring Nicht, An Deiner Seite, Automatisch, & Lass uns Laufen. Oeeeh precies 10 :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nou je het zegt. Dat hadden ze wel gezegd ja. Maar ik merk er ook niets van -gelukkig :x-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.