• Ja een jongen uit mijn klas kwam helemaal lijk wit naar buiten. Dus ik zeg tegen hem "Wattis met jou" Ik kwam net aanlopen van de auto, want een vriendin had me afgezet bij school. Schudde hij zijn hoofd en liep hij weg. Liep ik naar binnen en hoorde ik dat hij overvallen was. Naast onze school.

    2 mensen met bivakmutsen op hun hoofd schreeuwde dat hij geld moest geven en ze duwde iets tegen zijn rug aan, waarvan hij dus dacht dat dat een pistool was. Toen heeft hij zijn geld gegeven, schrokken ze van iets en zijn ze weggerend. Het is zowieso allemaal vet erg en vet weird. Maar het rare is nog, dat die jongen best groot en sterk overkomt. We zitten op volwasseneonderwijs dus we zijn allemaal zowieso 17/18, meeste zelfs in de 20. En onze school ligt midden in een woonwijk en naast een politiebureau. Ik ben daar best wel van geschrokken, want normaal gesproken loop ik daar iedere dag zelf alleen langs.

    Die jongen werd dus helemaal ondervraagt door de politie enzo en was helemaal geschrokken en bang, echt super zielig. Ik heb zo erg met hem te doen..


    Wie du mir, so ich dir.

    Da's wel creepy :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is wel erg voor die jongen


    I need you like a heart needs a beat

    eng.. :|


    Life is hard and then we die

    Hebben mensen nu echt niks beters te doen dan mensen te overvallen en. 0o Dat suckt best hard voor die jongen en dat is erg voor hem!

    Wow, dat is tragisch. Arme jongen. ):


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ocharme die jongen :/
    Ik zou mij eigenlijk ook niet meer gerust voelen als buitenstaander van dezelfde school, dat moet echt wel een schok geweest zijn. ;o


    Only losers can act the way you do

    Godd, dan schrik je even! O.o


    -

    Ocherm.. D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ocharme.
    Wel creepy met de gedachte dat je er soms alleen loopt, he. Arme jongen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is echt eng ;o Gelukkig voor hem dat er niets ergs gebeurd is dan -niet dat overvallen niet erg is, maar je begrijpt me vast wel xd-

    Strychnine schreef:
    Wow, dat is tragisch. Arme jongen. ):


    Second star on the right and straight on till morning

    Enggg.

    Dat is eng ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh My God,Zo eng


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    weird:|


    I live in myn own Cinderella story .