• Ja, vandaag hadden we een SO van mijn lievelingsleraar Natuurkunde. We hadden een tussenuur dus dat is 80 minuten. Dus hij zei dat we een kwartier de tijd hadden voor de so. Wat ik sowieso al een veel te korte tijd vind.
    Wat doet die lul? De tijd begon volgens hem al toen we nog binnen kwamen lopen. Na vijf minuten had iedereen zijn spullen en zaten we klaar. Gaat hij ontieglijk langzaam de blaadjes uitdelen en zegt; 'Jullie hebben nog 7 minuten'.
    IK GING DOOD VAN ERGERNIS. Niemand had de so af, en dus heeft iedereen een onvoeldoende.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 17:39 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Lullig ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    (flower)

    Chrme toch


    Your Butt is Mine!

    Pfft, lekker dan. =s Je lievelingsleraar? Dat vind ik echt raar. Dat doet mijn scheikunde leraar niet eens. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat een eikel!


    You are beautiful, you are love.

    Idee!
    Naar de decaan of schoolleiding of iets dergelijks. Doe er iets aan!


    Life is hard and then we die

    Eloquent schreef:
    Pfft, lekker dan. =s Je lievelingsleraar? Dat vind ik echt raar. Dat doet mijn scheikunde leraar niet eens. ._.

    Eigenlijk was dat sarcastisch :)


    it's so empty living behind these castle walls

    Jezus, dat mag eigenlijk niet hoor. Iedereen moet de tijd krijgen >< Ik zou naar een decaan gaan.


    Destroy what destroys you.

    PUKKELxDING schreef:
    Idee!
    Naar de decaan of schoolleiding of iets dergelijks. Doe er iets aan!
    Dat wilden ook heel veel mensen gaan doen, maar omdat 3 kinderen het wél afhadden zei die leraar dat we te langzaam hadden gewerkt. En hij zei dat er tijd vanaf ging omdat we nog aan het praten waren. iig, ik ga het zo tegen mams en paps zeggen. :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    (...) Dat wilden ook heel veel mensen gaan doen, maar omdat 3 kinderen het wél afhadden zei die leraar dat we te langzaam hadden gewerkt. En hij zei dat er tijd vanaf ging omdat we nog aan het praten waren. iig, ik ga het zo tegen mams en paps zeggen. :Y)
    Gewoon gaan klagen, werkt altijd, geloof me, vooral als alle ouders er ook achter staan.


    Life is hard and then we die

    Dat is vet lullig. ;o


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Lullig.


    - hoi ;D

    Wat een naaistreek ;o

    ._.
    Sla hem.

    Dat zei ik niet. Wat een asswipe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ethereal schreef:
    (...)
    Eigenlijk was dat sarcastisch :)

    Oh, hahaha. Sorry, dom moment van mij. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mag dat eigenlijk wel dat je maar 7 minuten krijgt voor een SO? :8


    Happiness hit her like a train on a track