• Een hele goede vriendin van mij heeft een eetstoornis. Anorexia dus. Het is nog niet heel erg, maar ik maak me heel erg zorgen. Ze zou zestig moeten wegen, maar ze weegt nog maar vijftig. Op school wilt ze niets eten, maar ze moet het van onze mentrix. Twee broodjes, de korstjes gooit ze weg. Als ontbijt neemt ze vaak crackers en het avondeten eet ze niet op.

    Ze heeft zelf door dat ze slecht bezig is, maar het afvallen is als een verslaving voor haar. En het voelt gewoon zo ontzettend klote dat ik niets voor aan kan doen. Eigenlijk, ik voel me ook een beetje schuldig. Ik had al lang door dat het niet goed ging, maar ik durfde niets te zeggen. Ik was bang dat ze kwaad op me werd en dat we ruzie zouden krijgen.

    Bedankt als jullie dit verhaal wilden lezen, ik moest het gewoon even kwijt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    het is jou schuld niet hoor;)
    wel zieligvoor je vriendin

    Gewoon met haar blijven praten, haar steunen, er voor haar zijn. Vooral niet dwingen om haar te eten, tenzij het echt te ver gaat. En vooral, blijf haar vertellen dat ze goed is zoals ze is en dat ze voor niemand dun hoeft te zijn.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Gewoon met haar blijven praten, haar steunen, er voor haar zijn. Vooral niet dwingen om haar te eten, tenzij het echt te ver gaat. En vooral, blijf haar vertellen dat ze goed is zoals ze is en dat ze voor niemand dun hoeft te zijn.

    Dat zeg ik al, iedereen zegt dat. Maar ze luisterd niet, ze ziet zichzelf als een dik iemand. En dwingen kan je haar niet, daar schiet je ook niets voor op.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je kan wel wat voor haar doen!!!!:O

    Wees er vboor haar en steun haar in dik en dun! (grappje xD) Sorry voor dat grapje:X

    Maar probeer haar aan het eten te krijgen en laat haar niet in de steek.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Een vriendin van mij heeft het ook. Ze moest eigenlijk naar zo'n speciale kliniek, maar dat was wel het laatste wat ze wou. Dus hebben we met z'n alle een 'deal' gesloten. Zij zou weer langzaamaan wat meer gaan eten, zo niet zou ze niet mee mogen naar Parijs. En gelukkig werkte het, en nu gaat het wel beter met haar, gelukkig.

    Wat ik hier mee probeer te zeggen; Ik weet hoe je je voelt, en ik hoop dat je een manier kunt vinden om haar te helpen. (:


    Protège moi de mes désirs.

    Dat heb ik dus nu ook. Mijn vriendin is een paar dagen geleden begonnen met lijnen en ze eet helemaal niets meer. En ze is echt al heeeeel dun.
    Ik probeerde haar vanmiddag te dwingen om wat te eten en ik stopte zelfs chips in haar mond maar ze kwatte het gewoon uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    k begrijp dat je je zorgen maakt, maar zoals de mensen voor me al zeiden, vooral niet dwingen, want als je t wel doet zal ze zich afsluiten. En ze heeft haar vrienden nodig in deze periode anders kan ze op niman dsteunen als ze in 'n dipje zit


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Je moet jezelf niet schuldig voelen maar blijf haar steunen. Maar onthoud wel; uiteindelijk moet ze het toch echt zelf doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hoe groot is je vriendin?