• Wij hebben op school met LO nu 3 weken basketbal. EN op zich, is dat wel leuk eigenlijk ^^ Vandaag hadden we "dribbel- en balvaardigheid", in groepjes. En 1 van die oefeningen, was het lummelspel. (in een kring gaan staan met iemand in het midden en die in het midden moet de bal proberen of te pakken), maar wij moesten in hoepels gaan staan. We begonnen met gooien, en terwijl iemand gooit, liep een van mijn vriendinnen naar een andere hoepel. Wordt die bal vlak boven haar hoofd gegooid. Zij gilt en bukt zich, de "lummel" valt bijna over haar heen, en die vriendin kruipt helemaal terug naar haar hoepel. Als je er bij stond, ging je echt stuk. Dàt is basketbal à la ons ^^

    Dankje on te lezen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    -plat-


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    -plat-

    Zie je het voor je? Een groep van 25 meisjes, die vol enthousiasme basketbal gaat spelen, maar er toch niks van kan?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    -lacht zich dood-
    Ik zie het al helemaal voor me. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Haha :'D Dat wil ik ook.
    Basketbal vind ik sowieso leuk eigenlijk :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crush schreef:
    -plat-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rosebeat schreef:
    Haha :'D Dat wil ik ook.
    Basketbal vind ik sowieso leuk eigenlijk :3

    Ik niet, maar op die manier wel ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hahhahahaa.
    Mijn lachkikken zijn in de gymzaak nog erger als in de gewone lessen. Kun je nagaan hoe serieus mijn klas is.

    Mayday schreef:
    -lacht zich dood-
    Ik zie het al helemaal voor me. x'D

    UNCOMMON schreef:
    Hahhahahaa.
    Mijn lachkikken zijn in de gymzaak nog erger als in de gewone lessen. Kun je nagaan hoe serieus mijn klas is.

    Haha x) Ik zie het voor me ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hahahahaha :'D


    Happiness hit her like a train on a track