• Bonjour,
    ik vroeg me af of iemand tips heeft om zo snel mogelijk veel aftevallen zonder dat ik mezelf uithonger en ik wil er geen pillen voor slikken.
    Ik weet wel dat ik niet dik ben enzo, maar ik wil gewoon net iets minder wegen zodat ik een beter gevoel over mijn gewicht heb. En ik wil het zelf doen op eigen kracht zodat ik ook trots op mezelf kan wezen.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    0-0


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Volgens mijn vriendin een goede tip: 3 dagen alleen maar appelmoes eten.
    Geen idee of het werkt :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kind je bent jong, je moet eigenlijk alleen op dokter advies gaan afvallen =.- En weetje wees trots op je zelf wie of wat je bent! En trorts op me zelf wezne sla je voor je hassas!!


    Some angels have no wings.

    Kotsen en verhongeren.

    Neen, sorry ik weet geen gezonde manier? ;x
    Kijk eens op dieetsite's ofzo? ;]
    Je vindt vast wel goede dingen.

    Ikzelf zou super graag gaan fitnessen maar ik mag niet! :(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -ligt dubbel om die appelmoes-

    doe buikspieroegeningen s'ochtends, sla tussendoortjes over en eet veel fruit en drink veel water. als je vier glazen water drinkt voel je je al heel veel voller zonder te eten :3


    We can only learn to love by loving.

    Niet snoepen.
    Maar wel genoeg blijven eten.

    Zumbaaaa. :Y)

    Als ik je foto zie, dan ben je al dun en als je iets meer rondingen hebt dat moet je denken oke ik ben een vrouw ik ben geen plank.


    Some angels have no wings.

    Sporten, elke keer als je zin hebt in een tussendoortje iets gezonds -fruit ofzo- ipv iets ongezonds eten :'D

    Apfoe,
    als het niet was om jezelf beter te voelen, dan zou ik je nu afkraken, want jij bent prachtig!

    Maar mijn tip; Wel normaal ontbijten en avondeten. Neem ipv koekjes tussendoor KAUWGOM! Want dat is niet zo vet, en je hersens krijgen een seintje dat je vol zit, zodat je geen honger meer hebt. (:


    everything, in time

    Vegitarisch dieet?


    Imperfection Is Beautiful

    je moet niet zo snel mogelijk af willen vallen
    vooral als je niet zo dik bent, zul je minder afvallen dan iemand die 5548935893548403 kilo weegt

    en meestal is het zo dat als je ineens heel snel afvalt, het er ook zo weer aanzit.


    AAP

    Sorry, hier doe ik een slotje op. Het is heel naar voor je dat je niet tevreden bent over jezelf, maar het is echt niet goed om op een gezond gewicht af te gaan vallen.
    We willen er op Quizlet niet verantwoordelijk voor zijn dat mensen zich gaan uithongeren.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 18:56 ]


    I clicked my heels and wished for you.