• een of andere Fransman kreeg dus een schade vergoeding omdat ie geboren was, dat vond ik best wel humor maar ook kansloos. Zijn moeder had rode hond en daardoor is hij dus gehandicapt geworden en toen heeft hij wat lui aangeklaagd en heeft ie gelijk gekregen, ik vond het zo grappig he ;x


    We can only learn to love by loving.

    hahahahhaahahahahaaahahahaa, dat is echt een van de domste reden om een vergoeding aan te vragen :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    hahahahhaahahahahaaahahahaa, dat is echt een van de domste redenen om een vergoeding aan te vragen :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Whatthehell, hahahaa.
    Wie zou ie dan aangeklaagt hebben, eigenlijk?

    Phenomenon schreef:
    hahahahhaahahahahaaahahahaa, dat is echt een van de domste redenen om een vergoeding aan te vragen :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UNCOMMON schreef:
    Whatthehell, hahahaa.
    Wie zou ie dan aangeklaagt hebben, eigenlijk?
    weet niet, het was van een krantenbericht van mijn broer wat ie nodig had voor school. ff opnieuw lezen : dat staat er niet in ;x haha


    We can only learn to love by loving.

    hahahaha, best wel kansloos.


    Smiling but close to tears.

    Hahahahaha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga dat ook doen :3 maar dan omdat ik te erg aanwezig ben volgens veel mensen, ik wil een schade vergoeding omdat ik te erg aanwezig ben ! =D


    We can only learn to love by loving.

    HAHAHAHA. ;D


    Protège moi de mes désirs.

    UNCOMMON schreef:
    Whatthehell, hahahaa.
    Wie zou ie dan aangeklaagt hebben, eigenlijk?

    De enige die hij kan aanklagen is zijn moeder, want van haar heeft hij het.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    De enige die hij kan aanklagen is zijn moeder, want van haar heeft hij het.
    ik denk dat ie de doktoren heeft aangeklaagd want die hebben blijkbaar niet aan zijn moeder gezegt dat zij rode hond had -leest artikel voor de 3e x-


    We can only learn to love by loving.