• wij zaten nietsvermoedend in de pauze in de aula... dan ineens een bruggertje juichend omdat hij nu uit is.(kwart voor 12) Wij gelijk sjago want wj hadden tot het 8e bleek hele school vrij te zijn door gaslek:8 iedereen moest rustig naar huis:P en dat deed iedereen natuurlijk:D:D(N) Maar nu het aller mooiste wij hadden als les frans dan pauze en dan weer frans dus me boeken + agenda liggen daar nog that means ... no homework!!!!! hopelijk morgen ook vrij :p
    (yeah)


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    Eigelijk is een gaslek niet zo leuk,Het kan heel gevaarlijk zijn


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Chill (: Ik wil ook.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chill (cool)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Cool xD wil ik oooook

    -jaloezie-

    ookal was ik niet op sgool xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Gheheh fijn voor je dat je eerder vrij was. Maar, zo leuk is het eigenlijk niet :Y). Wat nou als de gaslek misschien wel erger was of dat ze het later doorhadden, dan had wel je school op kunnen blazen :X of hadden er mensen gasvergiftiging kunnen krijgen. Maarja aangezien alles heel rustig verliep zal het allemaal wel meegevallen zijn (krul). Heb je morgen ook nog vrij?


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Gheheh fijn voor je dat je eerder vrij was. Maar, zo leuk is het eigenlijk niet :Y). Wat nou als de gaslek misschien wel erger was of dat ze het later doorhadden, dan had wel je school op kunnen blazen :X of hadden er mensen gasvergiftiging kunnen krijgen. Maarja aangezien alles heel rustig verliep zal het allemaal wel meegevallen zijn (krul). Heb je morgen ook nog vrij?


    I need you like a heart needs a beat

    Îk wil ooooooooooooooook!!
    *jaloersheid* :'D


    You can run but not hide

    helaas ik moet gwn naar school morgen en geen ongelukken (dat laatste is niet helaas hoor)
    maar jammer genoeg kon ik niets aan mijn huiswerk doen:Y)(Y)(Y)


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit