• Dat er een verschil zit tussen Engels en Amerikaans. Ik bedoel, het is toch dezelfde taal? Waarom schrijven ze in godsnaam, endeavour, favourite, en al die andere woorden anders? Oo
    Vervelende klootzakken, die mannen. :'D

    Dat is gewoon raar. Ze zouden het één taal moeten maken, dat zou veel makkelijker zijn ;o

    Zelfde als Nederlands óf Belgisch en Vlaams.. denk ik..
    Hetzelfde als dat er verschillende talen zijn. Waarom kan er gewoon niet simpel één taal bestaan .___. Achja. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Net zoals België en Nederland.
    Het zijn twee gescheiden landen en liggen ongeveer 4000 km van elkaar vandaan.
    Dus zo dom vind ik het niet


    your eyes are like stars in the night.

    Candlelight schreef:
    Dat er een verschil zit tussen Engels en Amerikaans. Ik bedoel, het is toch dezelfde taal? Waarom schrijven ze in godsnaam, endeavour, favourite, en al die andere woorden anders? Oo
    Vervelende klootzakken, die mannen. :'D


    Het is het zelfde als Nederland en Belgie. Dat verschilt ook in de woorden, terwijl het toch hetzelfde is. Dat hebben de Engelse en de Amerikaanse ook. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meschien omdat het 2 verschillende landen zijn. Engels Amerikaans Iers Auistralies Schots verschillen ook van mekaar omdat het verschillende landen zijn.
    Het is al heel wat dat ze in Amerika Amerikaans(engels) praten.Aangezien er meer Ieren naar toe zijn gegaan,en ook veel Nederlanders en zo.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 8:20 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sommige woorden zijn ook anders hoor bij engels en amerikaans

    Ik vind het wel logisch eigenlijk. Het zijn 2 verschillende landen :'D
    Maar het zou wel makkelijker zijn als alles hetzelfde was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat komt, omdat ieder land, iedere streek zijn eigen tongval en dialect heeft. Langzaamaan worden die "dialecte" woorden als algemeen, in dit geval, engels beschouwd. En omdat er vroeger Fransen, Spanjaarden, Ieren naar Amerika gingen, is het zo'n beetje een mengeling van dialecten geweest, en nu is het gewoon, Amerikaans Engels.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bedoel je dat de Amerikanen klootzakken zijn, of de Britten? :'] ik mag Amerika niet, ze spraten raar. nee, ik heb liever Engeland :] -en persoonlijk dan echt Engeland of Schotland-


    Destroy what destroys you.

    Poseidon schreef:
    Net zoals België en Nederland.
    Het zijn twee gescheiden landen en liggen ongeveer 4000 km van elkaar vandaan.
    Dus zo dom vind ik het niet


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nah, ik heb er niet veel moeite mee. of je nou amerikaans praat in engeland. of engels in amerika. ze verstaan je toch?


    The economy is suffering, let it DIE!

    xTWINNIES schreef:
    Dat komt, omdat ieder land, iedere streek zijn eigen tongval en dialect heeft. Langzaamaan worden die "dialecte" woorden als algemeen, in dit geval, engels beschouwd. En omdat er vroeger Fransen, Spanjaarden, Ieren naar Amerika gingen, is het zo'n beetje een mengeling van dialecten geweest, en nu is het gewoon, Amerikaans Engels.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Omdat de taal daar ietsje anders geëvolueerd is :') Daar kunnen eigenlijk noch de Amerikanen noch de Britten iets aan doen, en ik vind het zo stom om het te veranderen want taal is een deel van een cultuur. Als je alles gaat aanpassen omdat het anders is, schiet er op den duur niks meer over x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh, ik wist nieteens dat er verschil in zat. :$


    Smiling but close to tears.

    Poseidon schreef:
    Net zoals België en Nederland.
    Het zijn twee gescheiden landen en liggen ongeveer 4000 km van elkaar vandaan.
    Dus zo dom vind ik het niet


    Only losers can act the way you do