• Als iemand een opmerking maakt tegenover mij, voel ik me altijd aangevallen en denk ik altijd dat diegene het negatief bedoeld. Ik denk dat dat komt door vroeger, maar ik weet het niet zeker. Mijn schooltijd was tot dit schooljaar in een paar woorden gewoon een hel.

    Wie heeft nog meer last daarvan en wie heeft tips?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mmh.. nee niet zo =3
    maar lief kindje,
    misschien moet je dan vragen of het positief of negatief bedoelt is? =3
    misschien helpt dat?

    Ik heb er een klein beetje last van. Ik snauw iedereen af als ze een opmerking maken waarvan ik opmaak dat het slecht is bedoeld. Ik denk dat je gewoon moet vragen of ze het negatief bedoelen en je kunt ze altijd uitleggen - denk ik - dat je je aangevallen voelt door vroegere problemen. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Inderdaad even vragen of het positief of negatief bedoeld is. Of eventueel letten op de emoticons die er achter staan en daaruit je oordeel halen? Of anders gewoon er niet op terugreageren en het van je af proberen te zetten. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb dat heel vaak, en ik heb vast en zeker niet zo'n schooljeugd als jou achter mijn rug.

    Ach lieverd, je hoeft je echt niet druk te maken om wat iederéén over jou denkt. Alleen de meningen van de mensen waar jij écht om geeft zijn belangrijk. Want zij geven ook om jou, en zullen jou nooit pijn willen doen.;)
    Sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dat heb ik ook altijd hoor.
    Ik probeer het altijd gewoon te negeren, maar soms lukt dat niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tot mijn drie jaar was ik altijd een overgelukkig kind en was ik té sociaal voor woorden.

    Daarna durfde ik paar maand lang niet meer praten en was ik van alles bang, door privé redenen.

    Het is nooit meer goedgekomen. (nerd)

    Mijn oma heeft dat heel heel erg.
    Ik wat minder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Same here.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb het niet, gelukkig niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dat vanaf dit jaar. Voorbije jaren lachte ik erom, nu huil ik.


    Where there is a sea there are pirates...