• Ja ik moest echt mijn lach inhouden gisteren, ik was dus op mijn werk (bijbaantje) achter de kassa). Komt zo oud vrouw naar me toe met een paketje waar gebak inzat. Vroeg ze zo aan mij. Jongedame is dit lekker? Hoe smaakt dat?
    *Mijn gedachtens:* Hallo? Ik ben maar een cassiere, geen kok, hoe moet ik dat weten. *.*

    Maar ik had dus geantwoord: Ik zou het echt niet weten mevrouw. :'D

    Iemand ook eens rare vragen gehad van vreemde mensen? x3

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 13:37 ]


    You can run but not hide

    Hahahaha, oude mensen zijn soms zo grappig.
    Maar nee, zelf heb ik dat nog niet gehad.


    Protège moi de mes désirs.

    xD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, maar opzich is dat toch best schattig x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Haha, wat schattig. ;x
    Zelf nog nooit gehad.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Nou.. laatst toen ik moest werken kwam er een man de winkel binnen en begin dit te schreeuwen;

    WAAR IS DE HAMSTER?! GEEF DE HAMSTER TERUG! IK KAN DE HAMSTER NIET VINDEN! WAAR IS DE HAMSTER?!

    En dat door de hele winkel, waar iedereen hem kon horen. Hij liep een rondje door de winkel, zoekend naar de hamster en ging toen weer weg, buiten verder schreeuwen om de hamster. Ik deed heel hard moeite niet in lachen uit te barsten. -ik werk in een drogisterij die niet heel groot is en die man was niet helemaal goed bij zen hoofd.-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha :'D
    Zoiets heb ik wel nog nooit meegemaakt (:


    Never run out of reasons to smile...

    Prophet schreef:
    Nou.. laatst toen ik moest werken kwam er een man de winkel binnen en begin dit te schreeuwen;

    WAAR IS DE HAMSTER?! GEEF DE HAMSTER TERUG! IK KAN DE HAMSTER NIET VINDEN! WAAR IS DE HAMSTER?!