• Ja ik moest echt mijn lach inhouden gisteren, ik was dus op mijn werk (bijbaantje) achter de kassa). Komt zo oud vrouw naar me toe met een paketje waar gebak inzat. Vroeg ze zo aan mij. Jongedame is dit lekker? Hoe smaakt dat?
    *Mijn gedachtens:* Hallo? Ik ben maar een cassiere, geen kok, hoe moet ik dat weten. *.*

    Maar ik had dus geantwoord: Ik zou het echt niet weten mevrouw. :'D

    Iemand ook eens rare vragen gehad van vreemde mensen? x3

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 13:37 ]


    You can run but not hide

    Hahahaha, oude mensen zijn soms zo grappig.
    Maar nee, zelf heb ik dat nog niet gehad.


    Protège moi de mes désirs.

    xD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, maar opzich is dat toch best schattig x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Haha, wat schattig. ;x
    Zelf nog nooit gehad.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Nou.. laatst toen ik moest werken kwam er een man de winkel binnen en begin dit te schreeuwen;

    WAAR IS DE HAMSTER?! GEEF DE HAMSTER TERUG! IK KAN DE HAMSTER NIET VINDEN! WAAR IS DE HAMSTER?!

    En dat door de hele winkel, waar iedereen hem kon horen. Hij liep een rondje door de winkel, zoekend naar de hamster en ging toen weer weg, buiten verder schreeuwen om de hamster. Ik deed heel hard moeite niet in lachen uit te barsten. -ik werk in een drogisterij die niet heel groot is en die man was niet helemaal goed bij zen hoofd.-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha :'D
    Zoiets heb ik wel nog nooit meegemaakt (:


    Never run out of reasons to smile...

    Prophet schreef:
    Nou.. laatst toen ik moest werken kwam er een man de winkel binnen en begin dit te schreeuwen;

    WAAR IS DE HAMSTER?! GEEF DE HAMSTER TERUG! IK KAN DE HAMSTER NIET VINDEN! WAAR IS DE HAMSTER?!

    En dat door de hele winkel, waar iedereen hem kon horen. Hij liep een rondje door de winkel, zoekend naar de hamster en ging toen weer weg, buiten verder schreeuwen om de hamster. Ik deed heel hard moeite niet in lachen uit te barsten. -ik werk in een drogisterij die niet heel groot is en die man was niet helemaal goed bij zen hoofd.-


    Haha Omg xD. (ik zal zelfs bang zijn dat ik mijn lach niet zal kunnen inhouden als dat hier was gebeurd.) Zulke mensen zijn echt niet 100%. En jammer genoeg heb ik ook soms zulke mensen in mijn rij staan. x3


    You can run but not hide

    Tja, ik kon mijn lachen inhouden tot nadat hij weg was, daarna verdween ik onder de kassa x]

    Ik heb wel vaker van dat soort mensen in de winkel, aangezien we een soort afkickkliniek/gekkenhuis in de buurt hebben ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prayer schreef:
    Haha, wat schattig. ;x
    Zelf nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    sacred schreef:
    Hahahaha, oude mensen zijn soms zo grappig.
    Maar nee, zelf heb ik dat nog niet gehad.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Mijn anw leraar kwam langs, maar volgens mij herkende hij me niet want hij zei:
    'waarom is deze rijst wel afgeprijst en die niet? het is toch hetzelfde?'
    dus ik dacht:
    'wat maakt dat dan uit als het hetzelfde is, oude zak?'

    maar ik antwoordde dus heel vriendelijk:
    'geen idee!'


    rules don't stop me

    sacred schreef:
    Hahahaha, oude mensen zijn soms zo grappig.
    Maar nee, zelf heb ik dat nog niet gehad.


    Happiness hit her like a train on a track

    Hahahaha melig! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.