• Een vriend van me /klasgenoot wil langskome om een film te kijken. en ik vraag mijn ouders of het mag en ze denken meteen da tik verliefd ben. hoe irritant...en zijn ouders denken hetzelfde. maar we zijn gewoon vrienden en ik voel dus echt niets vor hem en ookal zeg ik dat ze denken nog door. en mijn vader keek me al raar aan. hebben meer van jullie daar last van? als je iets wil doen met een vriend dat ze meteen doordenken?


    Love is the movement <3

    Eerst wel, nu gelukkig niet meer zo veel.


    your eyes are like stars in the night.

    Uhuu, ik heb al een liefje. En dat weten mijn ouders. En ik wil afspreken met mijn beste vriend. Denken ze aan de verkeerde dingen. Nee, ik moet blijkbaar met alleen meisjes omgaan. x-x


    You'll never dream alone. <3

    Ze lachen er alleen maar mee,nu weten ze dat ik daar niets mee heb of op ben.Dat was vroeger wel anders.

    Hehe, ja altijd.
    Ze laten me wel met rust als ik ze zeg dat we écht vrienden zijn, maar dan willen ze wel dat ik voorzichtig ben.
    Maar dat is irritant, zeg gewoon dat je ook met jongens om kunt gaan zonder dat je er meteen verliefd op wordt. Misschien dat dat wat uithaalt?


    I clicked my heels and wished for you.

    Minority schreef:
    Uhuu, ik heb al een liefje. En dat weten mijn ouders. En ik wil afspreken met mijn beste vriend. Denken ze aan de verkeerde dingen. Nee, ik moet blijkbaar met alleen meisjes omgaan. x-x

    Dat dacht mijn moeder dus eerst ook.
    Nu weet ze dat ze dat niet meer hoeft te denken ;'D


    your eyes are like stars in the night.

    et enige is dat ik vroeger niet zoveel met hem omging. en nu wel heel veel. omdat hij gewoon heel grappig en aardig tegen me is. en hij gaat met andere vriendinnen van me om. en ookal zeg ik dat we gewoon vrienden zijn helpt nie *zucht*


    Love is the movement <3

    Zo zijn mijn ouders ook, al boeit het ze verder niet veel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    volledig zelfde situatie ><


    some feelings never change

    Oh nee hoor, ik heb al 13 maanden een relatie dus daar heb ik geen last van ^^


    Life is hard and then we die

    Hahhaha, zo is mn mama ook.
    Ga ik met een vriend de stad in, dan denkt ze gelijk dat het mn vriend is.
    Nja, moet ze zelf weten, he? xD


    blame the bully.

    Ja, ik.
    Mijn mama denkt dat ik weer samen ben met mijn ex. Maar dat is dus niet zo. >.<


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn moeder dacht laatst dat ik lesbisch was omdat ik nogal vaak bij één dezelfde vriendin bleef slapen. Ik lachte haar vierkant in haar gezicht uit, maar zij kon het niet zo waarderen :'D

    Maar verder heb ik er niet zo vaak last van ofzo. Meestal als ik een jongen mee naar huis neem is het wel 'iets' van me, en dan vragen ze er gewoon de volgende dag om hoe het dan zit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nou hij komt maar gezellig langs en dan zien ze wel dat er niets is gebeurt. pfff..


    Love is the movement <3

    Ik denk dat iedereen zn ouders zo zijn :')
    grrrrrr


    you’re the one that keeps me strong

    Nee, niet echt. Maar echt een probleem vind ik zoiets niet.


    No growth of the heart is ever a waste