• Toen de eerste beelden van de N'avi verschenen en we ook voor het eerst de blauwe Avatar van Jake Sully (Sam Worthington) te zien kregen, viel het sommigen op dat deze niet direct in het bezit van geslachtsdelen leken te zijn.

    In de film zagen we vervolgens een korte liefdesscène waarin Neytiri en Jake voor het eerst intiem met elkaar werden. Maar de vraag bleef nog steeds: Hoe planten de N'avi zich voort?

    Nu heeft James Cameron alvast een begin gemaakt met het beantwoorden van deze vraag. Het blijkt namelijk dat er daadwerkelijk een seksscène was opgenomen, die waarschijnlijk als deleted scene op de special edition DVD/Blueray zal gaan verschijnen.

    "We had it in and we cut it out. So that will be something for the special edition DVD, if you want to see how they have sex.", aldus de regisseur.

    Ook Zoe Saldana, die Neytiri speelde in de film, geeft ons wat hints betreffende deze scene. Zij zegt:

    "If you sync to your banshee and you’re syncing to a tree, why not sync into a person? I almost feel like you’ll have the most amazing orgasm, I guess. It was a very funny scene to shoot because there were so many technical things that sometimes you have to keep in mind that paying attention to all those might disrupt the fluidity of how a scene is supposed to take place."

    Wie goed oplette tijdens de film zag al hoe de baby's van de N'avi eruit zien. Maar de deleted seksscène lijkt alleen nieuwe vragen op te gaan wekken. Hoe herken je een zwangere N'avi? Hoe bevallen ze? En krijgen Jake en Neytiri een kind in het aankomende vervolg?


    Dus er zat een sex scéne in maar die hebben ze verwijderd omdat ze wouden dat het een familie film zou zijn. Deze scéne komt als Deleted-Scéne op de DVD.

    Klein weetje: De film heeft rond de 500 miljoen gekost!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 17:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Die DVD zou jij wel willen, hè?! -wbw-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mij lijkt die film sowieso nogal saai :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OverMyHead schreef:
    Die DVD zou jij wel willen, hè?! -wbw-
    Gheghe. :$


    I live for the applause, you will die for it.

    OverMyHead schreef:
    Die DVD zou jij wel willen, hè?! -wbw-

    Haha! alleen die dvd daarvoor gaan halen (cat)


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Haha! alleen die dvd daarvoor gaan halen (cat)


    absoluut ! xD ga ik ook doen xD


    Live Your Life

    xSKITT schreef:
    (...)
    Haha! alleen die dvd daarvoor gaan halen (cat)
    Zetten ze zowiezo altijd op Youtube :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Rosebeat schreef:
    Mij lijkt die film sowieso nogal saai :x


    het is echt geen saaie film -vind ik-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Shambhala schreef:
    (...)Zetten ze zowiezo altijd op Youtube :'D

    Mwhaha(A)


    Your Butt is Mine!

    Shambhala schreef:
    Klein weetje: De film heeft rond de 500 miljoen gekost!


    Ha! Dat wist ik. Daarmee is het de duurste film tot nu toe gemaakt, heb ik gehoord. -Geen idee of dat waar is.-


    Save me with your love tonight.

    500 miljoen xd dat is echt vet veel xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Rosebeat schreef:
    Mij lijkt die film sowieso nogal saai :x


    ok

    Ik heb die film gezien in de bioscoop. Ik vind hem echt veeet. En ik ben nu eigenlijk wel nieuwschierig, haha.

    Ja en hij heeft 1 miljard teruggekregen zo veel mensen hebben gekeken :'D


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    Ja en hij heeft 1 miljard teruggekregen zo veel mensen hebben gekeken :'D


    en verdiend want deze film is echt het kijken waard,, echt een film die ik iedereen zou aanraden, net zo'n groot succes als star wars en lord of the rings!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~