• Hoi =3 ik ga even een stukje introduceren wat ik echt moet gaan schrijven nu en ik heb jullie hulp nodig. Het is een idee voor een ministory.

    De 7 jarige [...] heeft sinds ze is geboren kinderschizofrenie. Ze heeft hallicunaties, ze ziet mensen, katten en ratten, die wonen op in een andere wereld, een eiland genaamd Calalini. Ze beschrijft het zelf als de wereld tussen onze wereld en haar wereld. De rat Wednesday en de kat 400 zijn stout, ze zeggen bijvoorbeeld dat ze moet slaan, anders zullen ze haar krabben en bijten tot ze bloed. Ze is pas agressief geworden toen ze 5 was, toen hebben ze ook pas de diagnose kinderschizofrenie gedaan. Ze moet continu bezig gehouden worden zodat ze niet teverin haar hallucinaties komt. Daarbij heeft ze nog een jonger broertje waar ze vaak geweldadig tegen doet. Haar ouders waren genoodzaakt om apart te gaan wonen, in hetzelfde apartementencomplex maar in een ander huis. Ze heb je het [...] huis en het huis van haar broertje. Haar ouders draaien omdebeurt dienst met [...] en haar broertje apart.

    Orgineel?
    Naam voor het meisje en broertje?
    Titel?
    Vanuit het oogpunt van de ouders, het meisje of van niemand?


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook een verhaal over schizofrenie aan het schrijven, maar dat is heel anders dan dit, dus ik vind het wel origineel.
    Ik zou het oogpunt vanuit het meisje doen, maar dat lijkt me wel het lastigst om zegmaar haar emoties te beschrijven.
    & Sorry, de rest weet ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Ik ben ook een verhaal over schizofrenie aan het schrijven, maar dat is heel anders dan dit, dus ik vind het wel origineel.
    Ik zou het oogpunt vanuit het meisje doen, maar dat lijkt me wel het lastigst om zegmaar haar emoties te beschrijven.
    & Sorry, de rest weet ik niet.


    Ik heb er ook nog een ander verhaal over geschreven, maar deze is ook gebasseerd op dingen die echt zijn, het meisje bestaat ook echt.


    Your make-up is terrible

    ik vind van wel =3
    Lola en Lucas?
    Don't lose her?
    het meisje. =3

    Haha jij hebt zeker net Oprah gekeken? :')


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Haha jij hebt zeker net Oprah gekeken? :')


    Ja x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja x'D


    Haha dacht ik al ik zag het ook vond het wel interessant!
    Maar ik zou dat verhaal echt zeker maken!
    Als je het hebt laat het dan even weten dan ga ik hem zeker lezen!


    dream, dare, fly!

    Ik zou het heel graag lezen! Dus doe maar, het lijkt interessant (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right