• Wat ik net toch hoorde O.O De zonen van mijn moeders vriendin gingen naar de supermarkt met een vriend, op kerstavond. Ze staan gewoon in de rij, en ineens komt de manager eraan en vraagt of de oudste van de twee zoons even meekomt naar achter. Dus hij loopt mee, niet wetend wat er is. De deur word achter hem dichtgedan en die manager pakt hem bij zijn shirt, gooit hem tegen de kapstok, pakt hem weer, gooit hem tegen de kluisjes en zet hem recht. Dan geeft hij hem een rechtse hoek O.O Die anderen hadden afgerekend en stonden voor de winkel te wachten, en toen ze hem bebloed naar buiten zagen komen is de ene de ouders gaan halen, ze hebben de jongen opgehaalt en naar de politie gebracht om hem aan te geven.
    Ik weet niet hoe het is afgelopen, maar echt achterlijk O.O Voor zover ik weet had je manager er dus echt geen rede voor. Zoiets doe je toch gewoon niet -.- Zeker niet op kerstavond. Nou, prettige kerstdagen, lekker eten door een rietje.


    Your make-up is terrible

    Misschien dacht die manager dat ze iets hadden gestolen ofzo. Maar dan is het nog geen rede om ze in elkaar te slaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg wat erg die gast ik ziek!


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Rosebeat schreef:
    Misschien dacht die manager dat ze iets hadden gestolen ofzo. Maar dan is het nog geen rede om ze in elkaar te slaan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Omg.
    wat eng =3

    Rosebeat schreef:
    Misschien dacht die manager dat ze iets hadden gestolen ofzo. Maar dan is het nog geen rede om ze in elkaar te slaan.

    Dat is ZEKER geen reden om te slaan. De manager zat gewoon fout, zoiets doe je toch niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Rosebeat schreef:
    Misschien dacht die manager dat ze iets hadden gestolen ofzo. Maar dan is het nog geen rede om ze in elkaar te slaan.


    Ze stonden gewoon bij de kassa om wat ze hadden te betalen. En dan hoor je hem neer te zetten en de politie te bellen. Ze hadden trouwens ook niets gestolen. Mijn moeder werd er wel van beschuldigd in dezelfde winkel, omdat ze er 3 keer terugkwam. Eerst voor eten tussendemiddag, daarna voor avond, en nog eens omdat ze iets vergeten was.


    Your make-up is terrible

    Holy fuuuuuck. o.o
    wat een dikke mongool arme jongen o.o


    when words fail, music speaks.

    WTF?! Dat meen je niet. Was zeker bij de Deka of niet soms?


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    GayGenootjes schreef:
    Omg wat erg die gast ik ziek!


    T O K I O H O T E L < 3

    Rosebeat schreef:
    Misschien dacht die manager dat ze iets hadden gestolen ofzo. Maar dan is het nog geen rede om ze in elkaar te slaan.


    Cowards die many times before their deaths.

    Omg wat erg! =O


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Aanklagen die winkel.
    Ze hadden geen énkel recht om te slaan, of ze nou iets gestolen hadden of niet!


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze stonden gewoon bij de kassa om wat ze hadden te betalen. En dan hoor je hem neer te zetten en de politie te bellen. Ze hadden trouwens ook niets gestolen. Mijn moeder werd er wel van beschuldigd in dezelfde winkel, omdat ze er 3 keer terugkwam. Eerst voor eten tussendemiddag, daarna voor avond, en nog eens omdat ze iets vergeten was.
    What the hell :\. Leuke winkel. Ik ga dan niet uit van een kant van het verhaal ofzo -ik geloof je wel, daarnietvan- Maar what the hell zoiets hoort een manager niet te doen. OF hij nu iemand verdenkt van stelen of niet. Die man is wel echt te ver gegaan. Ik hoop dat ze er iets tegen kunnen doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    What the hell :\. Leuke winkel. Ik ga dan niet uit van een kant van het verhaal ofzo -ik geloof je wel, daarnietvan- Maar what the hell zoiets hoort een manager niet te doen. OF hij nu iemand verdenkt van stelen of niet. Die man is wel echt te ver gegaan. Ik hoop dat ze er iets tegen kunnen doen.



    Ja, dat hoop ik wel. De politie hier is nogal... Niet je beste vriend. Toen mijn broer een blauw oog geslagen kreeg om niets, belde de politie naar mijn moeder of ze de aanklacht niet wilde intrekken, want die jongen had al zoveel problemen en als het nog eens zou gebeuren zouden er ernstige gevolgen aan zitten en dat wilde ze hem niet aan doen. Like WTF? Hij had zulke dingen al eerder gedaan dus, maar de politie vond het zielig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ja, dat hoop ik wel. De politie hier is nogal... Niet je beste vriend. Toen mijn broer een blauw oog geslagen kreeg om niets, belde de politie naar mijn moeder of ze de aanklacht niet wilde intrekken, want die jongen had al zoveel problemen en als het nog eens zou gebeuren zouden er ernstige gevolgen aan zitten en dat wilde ze hem niet aan doen. Like WTF? Hij had zulke dingen al eerder gedaan dus, maar de politie vond het zielig.
    Ehhh what the hell *,*?


    Wie du mir, so ich dir.