• Toen ik naar huis fietste, stonden er twee jongetjes van 7-8 jaar voor hun huis. Toen ik voorbij fietste, gooide ze sneeuwballen op mij. Één was raak, op mijn arm. De andere vloog nog geen millimeter voor mijn ogen voorbij. Dat was echt eng. Je zit rustig te fietsen en ineens vliegt er een hard gegooide bijna ijsbal voor je ogen, nog geen millimeter voor je. o.o

    Die kinderen van tegenwoordig zijn echt niet goed opgevoed ><


    Only losers can act the way you do

    Ik was gewoon van m'n fiets af gestapt om te doen wat hun ouders blijkbaar niet doen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind ze steeds irritanter worden ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Hoe reageerde je? :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    Hoe reageerde je? :'D
    Niet? Haha :') Ik fietste gewoon door en keek voor me uit :'d

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 17:49 ]


    Only losers can act the way you do

    Helemaal met je eens! (krul)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dan was ik van mijn fiets afgestapt en dan had ik aangebeld en iets gezegt tegen zijn moeder ofzo, of ik had die gast sneeuw laten eten, daar kan ik dus echt helemaal niet tegen hé. en het maakt me niet uit hoe oud hij dan wel mag zijn, daar ziet hij blijkbaar ook niet naar.


    Cowards die many times before their deaths.

    Dat valt nog redelijk mee, 1 januari waren zulke apen vuurwerk naar me aan het gooien. Dat is wat minder grappig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat deden de vrienden van mijn buurjongetje vandaag ook, en die ben ik drie straten achterna gerend, en toen had ik ze te pakken. >;]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zaitsev schreef:
    Dat valt nog redelijk mee, 1 januari waren zulke apen vuurwerk naar me aan het gooien. Dat is wat minder grappig.
    Ja, dat valt nog redelijk mee. :') Wtf bezielde die? :8


    Only losers can act the way you do

    weet je wat ik ookal heb gehad? dat er zo'n klein arrogant kind op me spuwde, toen werd ik echt woedend en ben ik naar zijn moeder gestapt, en ze zei alleen maar 'maar jongen toch, in het vervolg mag je dat niet meer doen hé, ga nu maar verder spelen' ik dacht toen echt dat ik die moeder een boks ging verkopen.


    Cowards die many times before their deaths.